من شما رو به داشتن اعتماد به نفس دعوت میکنم!!

اگه روزی دختری داشتم هر روز و روزی هزاران بار بهش میگم که چقدر زیباست!! بهش میگم یه پرنسسه...که زیباتر از اون تو دنیا نیست!!
تا اگه بعد از گذر 20 و خرده ای سال،  روزی فهمید که اونقدر ها که فکر میکرده زشت و دوست نداشتنی نبوده شوکه نشه!!
من به دخترم یاد میدم که خودشو دوست داشته باشه.هیچی دردناک تر از این نیست که خودتو دوست نداشته باشی و از آینه فرار کنی ...اعتماد به نفس  داشتن برای زندگی لازمه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
S...H...R شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 16:24 http://maloosak.69.mu

ممنون از سایت خوبتون و آفرین به حوصلتون که کامنت مارو میخونید. میشه خواهش کنم به سایت ما هم سر بزنید واقعا دمتون گرررررم مرسیییییییی
96518

جلبک شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 14:51

ای خدا :/


نظر قبلی من بودما؟
بخاطر قرار وبلاگی که از وبلاگ بچه ها مجبورم یکی یکی خودم برم و کپی کنم و بذارم تو پست خودم اسم های اونا همش جای خودمن :دیی

عزیزم
مررررسی تینا جونم

رز سپید شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 14:50

اره دقیقا...اعتماد به نفس واقعا لازمه...مخصوصا واسه دخترا..

پسرا که خودشون خدای اعتماد به نفسن ولی اگه یه دختر اعتماد به نفس نداشته باشه توی همه چیز ضربه میبینه...همه چییییط

آخه داشتنشم کار راحتی نیست
خیلی سخته برای من

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.