از آنچه خوانده ام

او استاد مکث های طولانی  است و میداند فقط آدم های خجالتی از چنین چیزی میترسند و هر وقت پاسخی ندارند به حاشیه روی های خسته کننده میپردازند که در نهایت آنها را مسخره جلوه میدهد!


انسان خردمند را با هر آنچه به جنگ ارتباط داشته باشد کاری نیست.


"آهستگی _ میلان کوندرا"

تنها صداست که میماند

همه فکر میکنند که اقبال یک فرد کمابیش به شکل ظاهری او بستگی دارد به زشتی یا زیبایی چهره ، به قد، به موهایی که دارد یا ندارد !

 اشتباه است صداست که همه چیز را تعیین میکند .

" آهستگی _ میلان کوندرا"

به کجا چنین شتابان

از این اقتصاد مقاومتی   مقاومتش به ما رسیده ، اقتصادش به از ما بهترون!!

I am a blackboard

فردا امتحان زبان دارم هیچی هم نخوندم 

پای حیثیتم در میونه اخه همه فکر میکنن من شاگرد ممتاز کلاسم 

خدا کنه خیلی بد نشه 

احتمالا معلمم همه ی تعریفایی رو که ازم کرده پس میگیره

من

1- نمیدونم چرا برعکس بقیه ی آدم ها من دلم میخاد همیشه تنها باشم ، نمیتونم کسی رو کنارم تحمل کنم ، نمیتونم با بقیه بسازم!


2-دلم میخاد بعدها بشم مثل مامان  فرهاد تو فیلم شهرزاد ، عاشقشم ! دلم میخاد مثل اون با شوهرم رفتار کنم ، مثل اون بچه هامو دوست داشته باشم و پشتشون  وایستم! به نظرم خیلی زن مهربون و خوش قلبیه! 


چرا من نمیتونم

خیلی بده که آدم هایی رو  که طبیعتا باید دوست داشته باشی  ، دوست  نداشته باشی !

گاهی و قتا احساس عذاب وجدان  آدمو دیوونه میکنه!

من وبلاگ هاتون رو خاموش میخونم !

اونایی که تو وبلاگ شون پست میذارن یا نظرات رو میبندن که  خوب تلکیف مشخصه یا باز میذارن که یعنی" خواننده ی محترم وبلاگ  " تو در بیان نظرت آزادی !

 من لااقل  تا امروز اینطور فکر میکردم ولی امروز فهمیدم نه ، این باز گذاشتن نظرات بیشتر برای تایید گرفتنه ... طرف میخاد که باهاش موافق باشی  نظر واقعی خودتو  نمیخاد در واقع...به خاطر همین فکر کنم دیگه ترجیح میدم خواننده ی خاموش باشم ....ببخشید ... من آدم زود رنجی هستم!


فکر میکنم قبلنا از وبلاگ خوندن بیشتر لذت میبردم  چرا الان اینطور نیست!!

ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا

یکی میشه ملکه الیزابت دوم از وقتی به دنیا میاد ملکه ست .

یکی هم میشه من ، وقتی به دنیا میاد هیچی نیست تا آخر عمرش هم چیزی نمیشه!!

چقدر تفاوت ؟؟ چقدر؟؟

حالیته؟؟

دیشب ساعت ده تا دوازده رفتیم سینما فیلم" 50 کیلو آلبالو " رو دیدیم من خوشم اومد چون خنده دار بود ولی با دیدنش دپرس هم شدم ! 

شخصیت های زن داستان اونقدر شیک و خوشگل و خوش لباس بودن که آدم افسردگی میگرفت!!

حسودی م شد!

 شاید فکر کنید من آدم سطحی هستم 

آره    من واقعا آدم سطحی هستم!!عشقم کشیده اینجوری باشم!

بیشعوری واقعا بیماریه

واقعا دیگه دارم عصبانی میشم ،  این دختره گوشی منو نیاورد آخرش.. من واقعا به یه سری از فایل ها و اطلاعات اون  گوشی م نیاز دارم .

مردم چقدر بی ملاحظه ن!

یه کاری میکنن که عبرتت بشه دیگه لطفی به کسی نکنی!!

سفر ؟ ...+ کمی عذرخواهی

شما بودید برای اوایل خرداد بین سفر به ترکیه و شیراز کدوم رو انتخاب میکردید و چرا؟؟؟


متاسفانه من با گوشی و با بسته های  اینترنتی همراه اول میام به وبلاگ خودم وبقیه سر میزنم ! سرعت اینترنت همراه اول لااقل تو شهر ما افتضاحه به خاطر همین معمولا بعد از چندین بار باز کردن وبلاگ ها تو روز ، یه بار اونم به صورت اتفاقی موفق میشم وبلاگ ها رو بخونم یا کامنت بذارم !!

به خاطر همین از دوستام بخصوص الهام ، بانوی بهار، بریدا و جلبگ خاتون معذرت میخام !!

باورم نمیشه!!

لاتاری گرین کارت امریکا رو نبردم!!


من به معجزه ها ایمان داشتم!!

خدایا تو با من و ایمان من چه کردی؟؟

چی بگم !!

واقعا خاک تو سر صدا و سیما 

فرق عزا و جشنش معلوم نیست!

امشب سر سفره خواهر زادم  با یه  مداحی  شروع کرد به سینه زدن به خیال اینکه وفاته  تا چشمش افتاد به نوشته های رو تلویزیون مبنی بر تبریک مبعث و این حرفا بلافاصله سینه زدنشو تبدیل کرد به دست زدن !!

اگه نوشته رو نمیدید هنوز تو حال و هوای وفات بود 



مثل کبک سرتو نکن تو برف

افزایش سنم مثل اعتیاده

ادم معتاد اولش قبول نمیکنه که معتاده بعدشم که قبول میکنه اعتیادشو،  باز فکر میکنه میتونه اطرافیانشو فریب بده که متوجه نشن!!  در صورتی که اطرافیان زودتر از خودش فهمیدن که طرف معتاده!

مثل بالا رفتن سن 

ادم خودش از همه دیرتر متوجه میشه بعدشم میخاد به روی خودش نیاره 

ولی خوب آخرش که چی؟ 

یک نفر در آب دارد میسپارد جان

واقعا راست میگن که بی خبری خوش خبریه

من که خبر از این سنگه تو حالب راستم نداشتم به غیر سوزش ادرار هم مشکلی نداشتم ولی  از وقتی خبر دار شدم دارم دق میکنم نگرانم اگه دفع نشه چی کار کنم الانم اومدم پیش متخصص اورولوژی  ببینم چی میگه!!