همه از خاکیم و به سوی خاک باز میگردیم!

باور کنید وقتی نفس میکشم خاک رو تو دهنم حس میکنم تنگی نفسم هم بدتر شده !

بیچاره خوزستانی ها ، ایلامی ها، کرمانشاهی ها....

خاک نفس میکشن!!

قلب شکسته

چرا خوشحال نیستم !  یه چیزی،  یه کسی رو کم دارم که  نمیدونم چیه؟ نمیدونم کیه؟؟

همش زندگی م شده آرزوی اینکه کاش به ۱۸ سالگی م برگردم!!

ببخشید الهام جون

میدونید از بعد ازظهر که شنیدم مردم سویس به  اون2500 فرانک که پایه حقوق یک کارمند سادست رای منفی دادن میخوام پاشم برم سویس انقدر که این مردم با کمالات هستن  اما نگرانم اگه برم اونجا 45500 تومن قطع بشه.... 


اینو از وبلاگ الهام دزدیدم _اونجا تو قسمت پیوندا هست 

شارژر یه وسیله ی شخصیه!

 کاش اعلام بشه که شارژر هم مثل مسواک و موبایل شخصیه !

من نمیدونم چرا بعضی ها شارژر خودشون رو همراه شون نمیارن سر کار ؟؟

 انقدر شارژر سنگینه ؟یا حیف شون میاد؟؟



ز سستی کژی آید و کاستی!!!

میخام اگه بشه دو روز تو هفته برم کلاس یوگا ( علاوه بر دو روز کلاس بدنسازی)

اگه بتونم کلاسی پیدا کنم که ساعتش به کلاس زبانم بخوره، و من بتونم بعد از کلاس زبان مستقیم برم کلاس یوگا خیلی خوب میشه!! 

اینجوری بود!

دیشب تو سینما دختری که کنارم  نشسته بود از این دخترهای شیک و پیک و داف بود! باورتون نمیشه سه بار در عرض یه فیلم  یک و نیم ساعته تلفنش زنگ خورد و  جالب تر اینکه هر سه بارشم تلفنشو جواب داد 

وای من شوکه شده بودم 

مگه میشه ؟؟

واقعا به کجا چنین شتابان؟

واقعا دلم میخاست بهش بگم خانم با کلاس بودن به قیافه نیست به لباس نیست به رفتارهای اجتماعیه درسته !! به رعایت حقوق بقیه ست، به مراعات حال بقیه رو کردنه!!!

ابد و یک روز

امروز رفتم سینما ۷ تا ۹ ... خیلی فیلم دردناکی بود غم و استرس و  دردناکی قصه برای من زیاد بود تپش قلب گرفتم ..

توصیه نمیکنم برید ببینیدش!!

قبل از اینکه فیلم شروع بشه رفتم و یه آیس پک خریدم !! تو مدتی که منتظر شروع فیلم بودم ، تو سالن  سینما،  حین پخش فیلم ، یه دختر بچه اانقدر زل زد به بستنی م که مثل سگ از آیس پک خریدنم پشیمون شدم !

کوفتم شد! فکر کنم آیس پک دلش میخاست!


باشد که رستگار شوم!

شنبه رفتم باشگاه ثبت نام کردم برای  بدنسازی ، راضی بودم در کل ولی چیزی که من هر بار میرم باشگاه نظرمو جلب میکنه  هیکل خود مربی هاست  مثلا طرف میگه سالهاست ورزش میکنم و مربی هستم ولی این از تیپش معلوم نیست. 

مربی ایروبیک و بدنسازی این باشگاه دو تاشون قد بلندی داشتن ولی اندام ورزشکاری نداشتن شکم و پهلو داشتن ..

نمیدونم شاید به خاطر بارداری و زایمانه 

در هر صورت من تا حالا یه مربی با شکم سیکس پک ندیدم


یه سوال این دخترای خوشتیپ و ورزشکار ایرانی  با شکم های 6 پک که عکساشون تو اینترنت هست چرا وجود خارجی ندارن؟؟

کی پاسخگوه؟؟ 

تازه من عکس یکی از این دخترارو میخام ببرم به مربی م نشون بدم ! بگم میخام اینطوری بشم! 

از آرزوهای من!

خیلی دوست داشتم یه خونه ی  چوبی  دو طبقه  تو شمال داشتم  یه طبقه شو میکردم مسافر خونه  به سبک کاملا سنتی و روستایی  از مهمونام پذیرایی میکردم .

کلا خیلی دوست دارم هتل یا مسافرخونه یا حداقل  کافی شاپ داشته باشم!

حتی همین جا تو شهر نه چندان سرسبز خودمون

!!!!

تو فیلم ترکیه ایه دختره اسمش " گل رو" عه  اون یکی دختر مو بلونده "گل فام" عه،بعدش این دو تا به خاطر یه پسری به اسم "امید "میجنگن .

اسم فیلم رو هم گذاشتن"  نبرد گلها".


خودمون باشیم دروغ چرا؟

دیشب در مورد یه مهمونی صحبت بود بعدش صحبت کشیده شد به نوه ی اون خونواده که با دختر همسایه فرار کرده بودن .دخترهمسایه  گویا عقد یکی دیگه بوده  بعدش دختره  رو تو اتوبوس گرفته بودن برگردونده بودن خونه و دختره هم با نامزد خودش ازدواج کرده بود و رفته بود سر خونه زندگیش.

یکی از خانوما دیشب وقتی اینو شنید با تعجب گفت  :واه نامزدش بعد از این فرار همچنان راضی شد باهاش ازدواج کنه؟( منظورش این بود که نباید باهاش ازدواج میکرد)

من گفتم این همه مرد به زن هاشون خیانت میکنن و زن ها میبخشن و فراموش میکنن حالا یه مردهمین کارو کرده تو چرا تعجب میکنی!!

 بهش گفتم یه ذره فمنیست باش و طرف زنه رو بگیر به جای مرده( البته دختره کارش خیلی درست نبوده ولی ما که نمیدونیم چرا این کارو کرده و نمیشه قضاوتش کرد)

خانومه هم گفت ازش طرفداری کنم که بقیه فکر کنن منم مثل اونم!

و میدونید من به این فکر کردم که تا کی ما زن ها میخایم با زیر سوال بردن هم جنس ها و انتقاد کردن ازشون تظاهر به پاک دامنی و نجابت کنیم !

بیاید خودمون باشیم، صادق باشیم ،افکار خودمون رو داشته باشیم نه اینکه چیزی رو بگیم که بقیه دوست دارن بشنون!

بیاید هوای همو داشته باشیم و نسبت به هم جنسامون بیرحم نباشیم!

پشت همجنسامون بایستیم !

 

بلایای طبیعی به روسری تو گره خورده!!

خواهرم ، درسته که امسال باران زیاد باریده ، ۹۵ درصد سدها سرریز شدن  و احتمالا امسال دیگه مشکل کم آبی و خشکسالی اونقدرها اذیتمون نکنه ،ولی نبینم شما روسریتو شل کنی  !!همچنان حجابتو حفظ کن ..


الکی مثلا من خیلی بانمکم!



دهه هفتادی ها

وای یه چیزی فهمیدم 

این پسره که عروسیشه الان فهمیدم کیه؟ اسمش امیده !!

از وقتی بچه بود من میشناختمش ، انقدر کوچولو بود اونوقت ها بدون شلوار میومد تو کوچه ! شاید باورتون نشه تا این حد بچه بود!!

 امروز عروسیش بود ازدواج دومش .. قبلا یه بار ازدواج کرده و جدا شده!!


خدایا شفا بده منو از این مرض ناعلاج

داشتم فکر میکردم باید خودمو همینطوری  که هستم قبول کنم دست بردارم از جنگیدن با خودم !

باید بپذیرم که  موجود خاک بر سر و بی عرضه و ترسویی ام  و فقط به درد مردن میخورم!

من حسودی م میشه به تمام آدم هایی که میجنگن و همون زندگی رو که دوست دارن میسازن برای خودشون . حداقل تلاششونو که میکنن! به جاش من  همیشه دچار این مرض " آخرش که چی ؟ " ام

شاید خدا منو برای همین آفریده که یه جا  بشینم و منتظر مردن باشم  احتمالا چون فقط به درد مردن میخورم و برای مردن به دنیا اومدم!

ولی درد داره ،  یه تیکه هایی تو وجودم هستن که میخان زندگی کنن  به خاطر همینه که یه وقتایی عذاب وجدان دارم و میخام دوباره زندگی رو شروع کنم بجنگم تلاش کنم  راههایی که تا حالا نرفتم رو برم جاهایی که ندیدم رو  ببینم اونی باشم که تا حالا نبودم . ولی تهش همیشه اینه  " آخرش که چی؟"  

مثل ترسوها، بیعرضه ها و احمق ها

عروسی شاهانه ایشاالله مبارکش باد

تو محله مون عروسیه مبارکش باشه ولی صدای موسیقی شون خیلی بلنده 

آرامش آدمو بهم میریزن ! خدا رو خوش میاد آخه؟؟ 

هی به ذهنم میرسه فحششون بدم ولی بعدش به خودم میگم صبا بیا دختر خوبی باش و از شادی دیگران شاد شو!