هوای پاک حق مسلم ماست!

ماشینم رو فروختم ‌.الان بی ماشینم و احتمالا دیگه ماشین جدید نخرم. چون احساس میکنم درافزایش آلودگی هوا نقش دارم و از اون مهم تر در افزایش آلودگی صوتی و تصویری شهرمون .حالم بهم میخوره که هر جا چشم میندازی پر از ماشینه و هر کی از جاش بلند شده یه پراید خریده و انداخته زیر پاش....چه خبره بابا .

(البته باز تصمیمم قطعی نیست شایدم بی خیال محیط زیست و آلودگی هوا و آلودگی تصویری بشم .)


نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 8 بهمن 1395 ساعت 16:07 http://khaterateman95.blogsky.com

تجربه نشون داده کسی که یه مدتی ماشین داشته نمیتوونه بی وسیله بمونه:))
ولی قبل از فروش خبر میدادی یه دور دور منو میبردی باهاش
ایشالا ماشین بعدی..:))با مدل بالاتر:دی

آره ...دیدی چی شد دور دور نرفتیم
ای بابا

خان دایی پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 17:36

البته که کار پسندیده ای کردی دایی

چون ماشین هزینه ها جانبیش زیاده.

فقط پولت خرج نکن لازمت میشه

ولی الودگی ما فقط برا ماشین صبا نیست

آره با اینکه ماشین من سالم بود ولی واقعا خرج ش زیاد بود
حالا میگم ماشین فکر نکنید همچین ماشینی بودا
پراید بود

roz پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 12:26

ایول خانوووم خانوما
بابا مرام و معرفتت رو عشق است
دمت گرم
من از طرف محیط زیست و شهرداری و راهنمایی رانندگی و سایر ادارات وابسته و سازمان ها از شما تشکر میکنم

خواهش میکنم
به خدا اونجور که تو گفتی من دیگه تا آخر عمرم ماشین نمیخرم نمک گیر تشکرت شدم

پرنسا پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 00:12

آدمی که ماشین زیر پاش بوده نمیتونه بی ماشین سر کنه .مگه اینکه دیگه به علت خاصی قید ماشینو بزنه

آره بقیه هم که ماشین دارن همینو میگن
نمیدونم
فعلا تصمیم م اینه نخرم
تا ببینم چی میشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.