دروغ بگو بازم من باورم میشه!

هیچ وقت به دختری که دوستتون داره ( تکرار میکنم دختری که دوستتون داره نه دختری که دوستش دارید اینا باهم فرق داره) نگید که " مگه تو کی هستی؟ " یا " توام یکی مثل بقیه" و  از این حرفا ... این حرفا یه دختر رو میکشه نه خودشو نه ، روحش و قلبش رو ...دنیا پیش چشاش تیره و تارمیشه وقتی کسی که انقدر براش خاصه و تو دنیا تکه بهش بگه که" فکر کردی کی هستی؟"

هیچی دردناک تر و غم انگیز تر از این نیست که به یه دختر بگی تو با بقیه فرقی نداری یه دختر حتی اگه یه خدمتکار باشه دلش میخاد معشوقه ش باهاش مثل یه ملکه رفتار کنه ...بذارید فکر کنه خاصه !

این جمله رو شنیدین که میگه :" تو را دوست دارم نه به خاطر شخصیت تو بلکه به خاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا میکنم" ! به نظرم این جمله بی نظیره وقتی به معناش فکر کنید... لااقل برای من خیلی صادقه من به شخصه عاشق آدم هایی میشم که بهم احساس بی نظیر بودن و خاص بودن بدن ...

پ.ن :این روزها فقط میتونم عاشق آدمی بشم که بیاد و بهم بگه " خانم شما رو چشای من جا داری"

آره دقیقا همینو بگه ، باور کنید هیچ دلیلی نداره ! فقط احساس میکنم باید اینو بگه!

پ.ن۲ : شعر


نظرات 5 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 12:37 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دایی مخاطب خاص داشت این پست؟

نه به قرآن!

Elham سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:11 http://elhamabar20476.blogsky.com/

دختر با پشت دست نزد تپ دهنش؟

نه دیگه حتما دختره شوکه میشه نمیتونه واکنش نشون بده
ولی اینم فکر بدی نیست

آبگینه سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:58

چیزی که بهش فک میکنی حتما بهش میرسی
من همیشه فک میکردم همسرم دستام رو میبوسه و به این فکرم میخندیدم. باورش سخته ولی همسرم اکثره اوقات اینکارو میکنه. صباجون به قدرت فکر و انرژی مثبت مطمئن باش. شاید یکمی دیر ولی حتما اتفاق میافته

مرسی آبگینه ی عزیز
حالم خوب شد کامنتتو خوندم

بهنام دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 22:34 http://harfehesabi.blogsky.com/

:))))
باشه :)))))))
ترجیح میدم کامنتمو ننویسم! :))))

چرا ؟؟؟
حداقل یه راهنمایی کن

اپیزود دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 17:27 http://www.episode2550.blogfa.com

صبا من یه بار خواب دیدم یکی که دوسش دارم بهم گفت : تو فکر کردی کی هستی ؟!
تا مدتها اون خواب همش توی نظرم میومد !
حالا فکر کن اگه این جمله توی واقعیت بود من دیگه نابود میشدم !
واقعا این جمله آدم رو خرد میکنه ... خیلی تاثیر روانی بدی داره ...

وحشتناکه
وقتی یکی اینطوری میگه اواش ادم ناراحت میشه ولی بعدش عقلش میاد سر جاش و فکر میکنه میبینه طرف چه بی شعوری بوده چون اگه شعور داشت این حرف رو نمیزد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.