.....گر جان فشانم رواست!!!

صداش که کردم بیاد سرش تو گوشی ش بود ،اومد و گفت داشتم شعر حافظ میخوندم ....فکر کن داشت شعر میخوند!!! بعدش یه شعر برامون خوند خیلی خوشگل...معنی ش میشد اینکه "مرغ چمنی به گل گفت اینقدر ناز نکن مثل تو ،تو این گلستان زیاده...گل جواب داد که آره حرفت حقیقته و من از حرف به حق تو ناراحت نمیشم ولی یه عاشق به معشوقش همچین حرفی نمیزنه"" 

وقتی که داشت شعرو میخوند خیلی جذاب شده بود اصلا از وجناتش پیداست که چقدر بافرهنگ و کتاب خوون و مهربونه...و از همه مهم تر وقتی دستش آزاده شعر میخونه!!

به نظرتون میشه عاشق همچین مردی نشد!! (heart and arrow)
آه،من که میگم میشه براش مرد حتی!!!(love)
نظرات 1 + ارسال نظر
بانو(◕‿-) چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 16:16 http://khaterateman95.blogsky.com

زندگیت همیشه پر از عشق

مرسی عزیزم
البته بانو جان تو که غریبه نیستی من نمیتونم عاشق "شخص این مرد محترم "باشم. ولی یه همچین مردی رو می‌پسندم و آرزو میکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.