حاتم طایی

دولت محترمه،مکرمه!!
680 تومن هم شد عیدی!که اونم هنوز واریز نکردین!!
با 680 چکار میشه کرد،چی خرید،چی رو برای عید عوض کرد!! کجا مسافرت رفت!؟

دولت تدبیر و امید واقعا ممنون!! مخصوصا از این همه تدبیر!!! 

انگشتر فیروزه خدا کنه بسوزه!

چرا میگن خدا همه چی رو با هم به یکی نمیده!  
نمونه ش فریال جااااان!!!!!!!!
هم خوشگله، هم خوش صداست، هم نازه ،،هم بسیار خوش تیپ و باکلاسه!! 
به نظر میاد کلا از همه نظر ok باشه!
پس خدا کنه بسوزه از دور مسابقات حذف بشه دلم خنک شه!!!
( امیدوارم کسی نفهمه از حسودی دارم میمیرم... )

شوخی کردم انشاالله موفق بشه ولی کیصافطططط خیلی خوشتیپه!!
پاشم برم ورزش کنم!!! 

 

به سر سودای آغوش تو دارم!!!

اصلا مرد باید عظمت داشته باشه، قد بلند و هیکل ورزشکاری!! یه کمی هم چاق باشه!  
یه جوری که بشه تو بغلش گم بشی!! تو بغل گرم و نرم مردی که دوستش داری !!

خونه ی ما دوره ، دوره!

طفلکی!!  
دلم میسوزه براش!! باید خیلی دردناک باشه که از خونه ی پدری بری... پدر و مادرتو بذاری بری اون سر دنیا...بعد یه روز بهت بگن پدرت دیگه نیست! تو هر چقدر هم سریع بخای خودتو برسونی بازم نتونی برای آخرین بار ببینیش!! و یه هفته بعد از تشییع جنازه برسی!! 
حالا این دختر طفلکی با بچه ی تازه بدنیا اومدش برگشته ایران!!
شاید برای تقسیم غمش با بقیه ی خونواده ش بودن کنارشون براش مفید باشه!! شاید سر مزار پدرش رفتن کمی تسلیش بده!! 
نمیدونم 
ولی دلم براش میسوزه!! من میدونم چه دردی میکشه!!! روزهای ابری و بارونی زندگیشه!! ولی خوب روزهای بارونی هم تموم میشه آفتاب بیرون میاد و دوباره زندگی از سر گرفته میشه!!
یعنی امیدوارم که بشه!! 

از کتاب هایی که خوندم ...

در این جا همه چیز جاودانه بود.
مرگ و افسردگی نمی‌توانست عشق و زیبایی را دستخوش خود سازد.

 زندگی سخت است چون طبیعت بی گذشت است...

"آنا_دافنه دوموریه"

بفرمائید شعر

صبحدم مرغ چمن با گل نوخاسته گفت
ناز کم کن که در این باغ بسی چون تو شکفت
گل بخندید که از راست نرنجیم ولی
هیچ عاشق سخن سخت به معشوق نگفت!!

.....گر جان فشانم رواست!!!

صداش که کردم بیاد سرش تو گوشی ش بود ،اومد و گفت داشتم شعر حافظ میخوندم ....فکر کن داشت شعر میخوند!!! بعدش یه شعر برامون خوند خیلی خوشگل...معنی ش میشد اینکه "مرغ چمنی به گل گفت اینقدر ناز نکن مثل تو ،تو این گلستان زیاده...گل جواب داد که آره حرفت حقیقته و من از حرف به حق تو ناراحت نمیشم ولی یه عاشق به معشوقش همچین حرفی نمیزنه"" 

وقتی که داشت شعرو میخوند خیلی جذاب شده بود اصلا از وجناتش پیداست که چقدر بافرهنگ و کتاب خوون و مهربونه...و از همه مهم تر وقتی دستش آزاده شعر میخونه!!

به نظرتون میشه عاشق همچین مردی نشد!! (heart and arrow)
آه،من که میگم میشه براش مرد حتی!!!(love)

دعای روز ولنتاین" اللهم اعطینا لی هاپویی، پیشیی.چیزی..."

دیروز که ولنتاین بود به دوستم میگفتم کاش یکی برای ولنتاین واسه من یه گربه یا سگ کوچولو بخره!! 
کاری ندارم که اصلا من عشقی ندارم که بخاد برام کادو بخره، یا اگه هم داشتم طرف اینقدر ادم cool و خلاقی نبود که به ذهنش برسه همچین کادویی بخره!! حتی اگه هم وجود داشت و عقلش به این چیزا میرسید مامانم نمیذاشت من گربه یا سگ ببرم خونه!!!
چیزی که میخاستم بهتون بگم اینه که دیروز مربی رقصم گفت که گربه ش حامله ست و بدون اینکه من بهش بگم گفت میتونه یکی از بچه هاشو بده به من...
یاد یه متن از زیتا ملکی افتادم که میگه :"" خدایا حالا که مردی ندارم/ تو مرد من باش/ برایم خرس گنده بفرست و شکلات/ با یک جعبه‌ی گنده‌ی رنگی‌رنگی/  به من ثابت کن/ معجزه حتا در زمستان و در زیر برف‌ها زنده است....""
خوب من هر سال تو این روزا یاد این متن میفتم. و دقیقا همین رو به خدا میگم که منو معشوقش بدونه و کادوی ولنتاین برام بفرسته!! همش فکر میکنم خدا کادوی ولنتاین بهم داده همونی که خودم میخواستم البته اگه بتونم مامانم رو راضی کنم 
بعلللله شاید این روزا پیشی دار بشم!! 
راستی آدرس وبلاگ زیتا zitana.blogfa.com

من طفلکی و ولنتاین

نه بسته ام به کس دل، نه بسته کس به من دل 

چو تخته پاره بر موج، رها رها رها من 

شما خودت گلی!!

برای همکارم به مناسبی کادو خریدیم مبلغی از پول مونده بچه ها داشتن فکر میکردن که باهاش چه کار کنن یکی از گزینه ها خریدن گل بود 
کادو رو من برای خریدنش رفته بودم ولی گل رو گفتم من نمیخرم!!
همینم مونده تو این ایام مبارک ولنتاین یکی منو تو گلفروشی ببینه !!چی فکر میکنه؟؟

این چیزا به من "تنها " نمیچسبه!!

هوا بس ناجوانمردانه سرد است!!

هوا ی شهر ما به طرز وحشتناکی سرده!!
فکر کنم پدیده ی النینو(؟؟؟)که از اول پاییز حرفش بود تازه شروع شده ...
هوا خیلی سرده و من تازه رسیدم خونه تو راه داشتم دعا میکردم خدا کنه که هیچکس تو این سرمای کشنده بی خانمان و کارتن خواب نباشه که بعید میدونم جون سالم به در ببره از این سرما!!

خدایا!! 
یعنی کسی هست که خونه ی گرم نداشته باشه؟؟
که وسیله ی گرمایشی نداشته باشه؟؟
که غذای گرم، لباس گرم نداشته باشه؟؟ 
خدایا تو پناه بی پناهانی،تو اولین و آخرین پناهی!!

تقدیر نجومی

یارو تو هند بر اثر برخورد شهاب سنگ مرده حاضرم قسم بخورم طرف به همه نوع مرگی فکر کرده بوده الا مرگ براثر سقوط شهاب سنگ!!
طفلکی بد شانس !!!
به نظرتون مرگ بر اثر سقوط شهاب سنگ، مرگ دردناکیه؟؟

شاید من از تبار آدم برفی ها هستم!

چرا من اینقدر عاشق برفم؟
چرا صبح های برفی انقدر به نظر من باشکوه و رویایی هستن!؟
چرا دیدن آدم هایی که سر تا پا برفی ان برای من زیباترین منظره ی دنیاست!؟
چرا عاشق زمستون و شال و کلاه و پالتو م!؟ 
چرا سرما رو دوست دارم اینقدر زیاد!؟
چرا دلم میخاد یه صبح خلوت برفی( قبل از اینکه خیابونا شلوغ بشه از آدم ها و ماشینا) به پایان نرسه و جاودانه بشه!؟... که آخرین روز زندگی من حتما یه روز باشکوه برفی باشه!!!
رویاییه واقعا!
خدا رو شکر برای زمستون برفی امسال 
خوشحالم که اگه امسال آخرین زمستون زندگی من باشه بی برف نبوده!!

شهر برفی ما

داره برف میاد، خیلی زیاد ...مثل تیکه های پنبه 
آره داره از آسمون شهر ما پنبه میباره...باد هم میوزه... همه جا یکدست سفید شده...
 به نظر من یکی از زیباترین منظره های دنیا درخت هایی هستند که پوشیده از برفن... 
امروز کلی زیر برفا قدم زدم و دعا کردم.

چرا که نه؟؟

یکی از فانتزی هام اینه که یه پسر قد بلند داشته باشم تو تیم ملی والیبال بازی کنه....
من از اون مامانایی میشم که بچه مو مجبور میکنم همه ی اون چیزی که خودم نبودم باشه!!
بچه ی خودمه میخام اینطوری تربیتش کنم!!