I wanna be unusual

خسته ام

 از این همه معمولی بودن خسته م

به نظرم دنیای سلبریتی ها باید خیلی هیجان انگیز باشه پر از اتفاق پر از آپشن .... !! یکی مثل ادل،تیلور سویف،GLO,....
به نظرم اونا علاوه بر طول زندگیشون عرضشم زندگی میکنن!!
من همیشه میخاستم خاص باشم، از یه آدم معمولی و در حاشیه بودن خسته ام...از یکی مثل بقیه بودن خسته م حتی از گروه خونی م هم خسته م چون بیشتر آدم ها گروه خونی شون o+ ...

( توضیح اینکه صرفا منظورم مشهور بودن نیست،خاص بودنه..برای مثال زدن مجبور بودم از آدم های معروف اسم ببرم...)
نظرات 2 + ارسال نظر
kilgharrah جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 01:49 http://kilgharrah.blogsky.com/

glo کیه؟

جنیفر لوپز

جلبک خاتون سه‌شنبه 4 اسفند 1394 ساعت 00:00 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

هر کسی یه جور خاصه...

تو هم یه جوری حتما خاص هستی

کپک که نیستی


عاقو بیخیال...قر بدین همه...قر قرر....خخ

اگه کپک بودم که خوب بود.کپک بودن هم یه جوری خاص بدونه!!
وای فاجعه ست من حتی کپک هم نیستم
قر ندین.قر ندین!! استغفرالله وبلاگ من جای این کارا نیست!! ما از اوناش نیستیم خخخخخخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.