زنده باد روحانی!!

کلیپ آهنگ " میخام برم کوه شکار آهو" که سولماز تو برنامه ی استیج خونده بود رو چند بار نگاه کردم از خوندن سولماز خوشم میاد ولی چیزی که من به خاطرش کلیپ رو نگاه میکنم سولماز یا صداش یا آهنگش نیست!!  
در واقع به خاطر رضا روحانی و لبخندشه!!
از مردهایی مثل رضا روحانی خوشم میاد اونا با لبخندشون ونگاهشون که همراه با توجه هست به آدم احساس زیبا بودن و دوست داشتنی بودن و دلنشین بودن میدن!!
مردی مثل روحانی ( البته اون تصور و شناختی که من از روحانی فقط از طریق برنامه ی استیج بدست آوردم که شاید با حقیقت متفاوت باشه!!) بعله داشتم میگفتم مردی مثل روحانی که خودش بسیار ظاهر و رفتار مردونه ای داره ویه مرد به تمام معناست از نظرم طبیعیه که از زن هایی خوشش بیاد که به شدت زنانگی شون بالاست...
پیش یه مرد به تمام معنا آدم میتونه یه زن به تمام معنا باشه و احساس امنیت و حمایت کنارشون داشته باشه !!

نظرات 2 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 ساعت 12:46 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

فقط سالومه

بی سلیقه جان

بانو دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 19:13 http://khaterateman95.blogsky.com

والاا هر چی حرفه پشت رضا با فریال میزنن بعضی وقتا تاسف میخورم واسه مردممون که انقدر راحت قضاوت میکنن
:(

به نظرم خوب طبیعیه!!
نکنه مردم انتظار دارن رضا روحانی بیاد عاشق من بشه! طبیعیه فریال خوشگله صداش قشنگه با هم کار میکنن پس ممکنه مهرشون به دل هم بشینه چی میشه مگه!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.