خوشتر آن نغمه که مردم بسپارند به یاد!!!

مرضیه دوست من نبود،دوست صمیمی من نبود!همکارم بود.وقتی شنبه ی گذشته شنیدم چی شده تعجب کردم چطور ممکن بود؟؟ من مرضیه رو پنج شنبه دیده بودم وقتی با همکار دیگه م دم کارت زنی میخاستیم ورود بزنیم!!

مرضیه با لبخند با ما سلام و احوال پرسی کرد... شنبه صبح شنیدم که icu بستریه و تو کماست بدون هیچ علت مشخصی...کسی تشخیص قطعی نداده که چرا یه دختر جوون و ورزشکار اینطوری شده!!


تمام این هفته تصویر دختری شاد جلو چشمامه که به ما لبخند میزد درحالی که فضای راهرو به خاطر خورشیدی که از پشت سر میتابید روشن و پر از نور سفید بود 

تمام این هفته به این فکر میکردم که آیا آخرین تصویر من هم تو ذهن آدم ها به این قشنگیه!!

اگه بخوام صادق باشم نه!! حقیقتا نه!! حتما آدم های زیادی هستن که منو یه دختر بداخلاق بی ادب عصبی توصیف کنن!! ولی من واقعا نمیخام تصور آدم ها از من انقدر بد باشه!! 

باور کنید فوق العاده ست  که آدم ها ازت به نیکی یاد کنند و تصویرت تو ذهنشون اینقدر زیبا باشه ،به زیبایی یه تابلوی نقاشی ...تصویر دختری شاد و زیبا که با مهربونی میخنده!!


برای شفاش دعا کنید!!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.