اینجا همه چی در همه!!

1_یکی اینکه اونایی که با اسم واقعی شون تو وبلاگشون می‌نویسن رو تحسین میکنم! چقدر شجاع هستن ...من با اینکه هیچکس منو نمیشناسه و چیزی هم در موردم نمیدونه خیلی خود سانسوری دارم!!


2_امشب خیلی از چیزی ناراحت شدم نه به خاطر اون قضیه نه!! از این ناراحتم چرا این قضیه انقدر عادی شده که من اصلا بابتش ناراحت نشدم...

3_ دیدین تو فیلم‌ها و ویدیو کلیپ ها دختره مثل عروسک خوابیده!!  من از همین تریبون اعلام میکنم از اینا متنفرم .حالا من طفلکی مثل گودزیلا میخابم  با دهن باز! چون با بینی نمیتونم نفس بکشم مجبورم با دهن باز نفس بکشم!!

4_ دم خدا گرم احساس میکنم چقدر تو خلقتش تو تقسیم امکانات بین بنده هاش فرق گذاشته!!

5_دیشب تصمیم قطعی گرفتم که هیچ وقت بچه دار نشم، ازدواج رو نمیدونم شاید ازدواج کنم ولی بچه نه!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
آنا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 18:24 http://aamiin.blogsky.com

من هم اوایل با دهن باز می خوابیدم تا اینکه یکی بهم گفت این بیشتر حس روانیه که نمیتونی با دهن بسته نفس بکشی یک مدت دهنتو ببندی عادت میکنی در مورد من که راست می گفت حالا شما هم می خوای امتحان کن.

واقعا؟؟ چه جالب امتحان میکنم اگه درست شد بهتون میگم!!

جلبک خاتون دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 01:40 http://www.zendegiejolbakieman.blogsky.com

چرا نمیخوای بچه دار شی؟

بچه که خوبه :))

آره من واقعا بچه دوس دارم ولی تو یه پست مفصل شرح میدم که چرا نمیخام خودم بچه دار بشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.