یک بوم و دو هوا

هوا به طرز وحشتناکی تو شهر ما سرد و همراه با باده...البته ظاهرا خورشید داره تو آسمون میدرخشه ولی گرمایی نداره لااقل زورش به سرما نمیرسه آدم ها واکنش های متفاوتی به این هوا دارن دسته ای که پالتو پوشیدن و کاملا تیپ زمستونی دارن، آدم هایی که پاییزی لباس پوشیدن در حد یه بارونی یا سویشرت و اونایی که با تیشرت یا مانتو بیرون اومدن منی که به شدت سردمه با دیدن دسته ی سوم تعحب میکنم چطور یه همچین لباسی تنشون کردن و چطور سرما نمیخورن! نمیدونم ولی شاید حتی لباس پوشیدن آدم ها هم به  دیدشون ربط داره  یکی سردی هوا رو میبینه یکی هم خورشید رو همون قضیه ی نیمه ی پر و خالی لیوان!


برای منی که تمام صبح های زمستون های گذشته رو با گلودرد و علایم سرماخوردگی شروع میکردم امسال مادرم یه معجزه رو کرد_کرسی برقی_  من تمام این زمستون رو به این فکر میکردم که " پس قدیمی ها اینطوری سرما های سخت رو دووم میاوردن،اینطوری جون سالم به در میبردن"! اینطوری بود که من امسال اصلا علایمی از سرما خوردگی نداشتم و سرما اذیتم نکرد خوشبختانه!!

 

نظرات 1 + ارسال نظر
Elham یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 20:36 http://elhamabar26563.blogsky.com/

سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی باشه و پر از موفیقت
با نظرت موافقم یخ کردن و نکردن رابطه مستقیم با دید ادم داره

ممنون الهام عزیزم
من که هر چقدر مثبت فکر کنم و دیدمو تغییر بدم بازم تاثیری روی سرما نداره و ماهیتش رو تغییر نمیده!!در هر صورت یخ میزنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.