خدایا من به معجزه ایمان دارم!معجزه کن، من به معجزه نیاز دارم!

این متن مال عید پارساله یکی از پست های  وبلاگ قبلیم تو بلاگفا 

جالبه که این احساس نهفته تو این متن  رو امسال هم داشتم! نمیدونم انتظار چی دارم که بعدش انقدر سرخورده میشم.!!


((نزدیکای عید و سال تحویل که میشه ،زمان کند میگذره آدم خیال میکنه اتفاق مهمی میخاد رخ بده ....

پر از امید میشه و همه چیز خیلی زنده و رنگی میشه!  منتظری سال تحویل بشه.


سال تحویل میشه و هیچ معجزه ای رخ نمیده، زمان سرعت میگیره و دوباره روز از نو روزی از نو...

 

زندگی چه چیز مزخرفیه))

نظرات 8 + ارسال نظر

آسـمان، به احتـرام حضـور ملکـوتی تــو تعـظیم میکـند و فرشـتگان، به حرمـت مـادری ات سـوگند می خـورند. ای الهــه صـبر و امـید . در امتداد نگاهت، مهربانی تفـسیر میشـود؛ تو از مهربانی خدایت رنگ و بو گرفتـه ای.کیسـت که به دامـانت بیاویزد و دسـتانش از مائـده های آسمانی، لبریز نشود؟ کسیت که نامت را ببرد و بر نهال دلش شکوفه آرامش ننشـیند، و کیســت که دریــچه دلــش را به ســوی تــو بگـشاید و آکنــده از عطــر دلاویز وجــودت نگردد؟ . .
مــادر . . . مخــواه که در وسـعت آسمانی تــو ، بی پر و بال بمـانم که تنـها امید پــروازم تــویی و مــن بهــشت را در ژرفای نگــاه مهــربانت، همــیشه می بیــنم؛ مثل باران ، مثـل دریــا، مــثل آب . . . ســـلام مــادرم زهــــرا س . . .

Princess E پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 11:17 http://princess76.blogsky.com

از لحظه ای ک اون کامنت رو گذاشتی برام اصن یه عذاب وجدانی وجودمو فرا گرفته ک اگ میتونستم میرفتم اون خانوم پرستارو بغل میکردم ازش معذرت میخواستم خیلی از خودم بدم اومد ممنون از تذکرت دوستِ خوبم
امیدوارم امسال با وجودِ ظاهر کسل کننده ای ک میگی داره، یه اتفاق خوشگل و شگفت آور برات بیفته
امسال برای من اصلا کسل کننده نخواهد بود ! چون سرشار از استرسه

عزیز دلم من نمیخواستم عذاب وجدان بگیری خوشگله
اشکال نداره واقعا تو مقصر نیستی کل جامعه در مورد این طور قضاوت ها مقصر هستن!!
حتی خود اون پرستار میتونست آنقدر حرفه ای رفتار کنه که همه بفهمنن که یه آدم تحصیل کرده ست نه یه آدم تجربی
متاسفانه خیلی از مشاغل پر زحمت و مهم هست که پرستیژ اجتماعی ندارن تو جامعه
پس شما خودتو ناراحت نکن
مرسی از دعای قشنگت
خوشگلم من دعا میکنم امسال نتیجه ای از تلاشت بگیری که همه ی استرسات از یادت بره
تازه ممکنه یه جایزه ای هم پیش من داشته باشی

آنا سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 23:47 http://aamiin.blogsky.com

اما امسال برای من متفاوت بود صبا. هیچ اتفاقی نیفتاده اما نمی دونم چرا الکی خوشحالم.

راستش از پست" سال تحویل" ت احساس کردم خوشحالی
واقعا فوق العاده ست
آرزوی میکنم این احساست تموم امسال دووم بیاره!!

دریا سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 15:46 http://www.alakidelkhosh.blogsky.com

صبا جان یه دنیا ممنونم از حضورت

خواهش میکنم دریای عزیز
منم ممنونم به وبلاگ من سرزدی!!

Elham سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 02:38 http://elhamabar26563.blogsky.com/

الان بگم امیدوارم بتونی؟ فقط امیدوارم اٰگه تونستی به این نتیجه نرسی خودت نیستی

Elham دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:54 http://elhamabar26563.blogsky.com/

با همین مزخرف بودنش این همه ادم رو اسیر خودش کرده

آره شاید ما توقع مون زیاده از زندگی!

استاد دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:39

نیاز به درمان نداره.
این یک نوع از افت mode فصلی هست که تو خیلی ها وجود داره.اگه شدیدتر بشه میشه یه دوره کپسول فلوکستین مصرف کنید.
منم افسرده نیستم ولی زندگی خیلی مزخرفه.

شوخی بود آقای دکتر!!

استاد دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 17:44

اخ قربون دهنت.
در بدر دنبال یکی میگشتم همین یه کلمه حرف حسابو بزنه:
زندگی چیز مزخرفیه.

اقای دکتر ممنون که وبلاگم سر زدین
البته من کلا آدم امیدواریم ولی هر سال این روزا خیلی حال و روزم بهم میریزه!!
درمانی داره عایا؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.