آخه این چه مرضی یه!!

قبل تر ها که خودم رانندگی نمی‌کردم پیش نمیومد که از رانندگی کسی بترسم مخصوصا کسی مثل داداشم شوهر خواهرم! بدترین و شلوغ ترین جاده ها  رو هم که میرفتیم به رانندگی شون اعتماد کامل داشتم!

ولی از وقتی خودم ماشین خریدم وقتی کسی داره رانندگی میکنه همش فکر میکنم الان ماشین های کناری یا  پشت سری میخورن بهمون یا ما بهشون میخوریم!! دقیقا مشکلی که موقع رانندگی خودم  دارم ، البته به خاطر بی تجربگیه  خودم میدونم!!ولی استرس بدی تو رانندگی بهم وارد میشه و از جاهای شلوغ هم میترسم!!

چیزی که برام جالبه اینه که چرا این روزا که من دارم تنهایی رانندگی میکنم،  رانندگی بقیه هم منو میترسونه !

نظرات 2 + ارسال نظر
جیران جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 03:13 http://nimeye-penhan.blogsky.com

ترس از رانندگى دیگران فوبیاى همهء کسانیه که کنار دست رانندهء دیگه میشینن، اما ترس از رانندگى خودت رو تجربه از بین میبره، وقتى چند بار پیش بیاد که از تصادف پیشگیرى کنى با یه فرمون دادن اعتماد پیدا میکنى به خودت .

امیدوارم جیران جان
ولی یه ذره هم از دیگران خجالت می‌کشم فکر میکنم مسخره م میکنن!!

Elham سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 02:13 http://elhamabar26563.blogsky.com/

منم یه مدت اینجوری بودم ترس که نه شاید بیشتر وشواس فکری باشه

آره شاید حساس شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.