اندر احوالات ما

این همه اشک از کجا میاد؟

تمام روزهامو با خوابیدن و گریه کردن میگذرونم!

انگار با خودم و دنیا لج کردم میخوام تموم بشم بخوابم و نفهمم گذر لحظه ها رو!!

تقریبا از اسفند به بعد هیچ کار خاصی نکردم نه ورزش کردم نه درس های موسیقی مو تمرین کردم نه رقصیدم!!  هیچی.. 

معده دردم دوباره شروع شده!! سوزش ادرار و تکرر ادرار هم دارم خیلی وقته از قبل از عید!  ولی دکتر نرفتم از دکتر رفتن متنفرم! نمیدونید سوزش ادرار چه حسه بد و اعصاب خورد کنیه! امروز مجبور شدم مرخصی بگیرم بیام خونه!!

این یعنی یه روز از مرخصی هام بر باد فنا رفت به خاطر سوزش ادرار لعنتی!!

فکر کنم چند کیلو هم لاغر شدم مخصوصا تو فروردین!

IBS م هم شدیدتر شده!! 


نظرات 3 + ارسال نظر
Elham دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 01:57 http://elhamabar20476.blogsky.com/

به نظرم هرچقدرم دکتر رفتن حس بدی داشته باشه از تحمل سوزش ادرار بدتر نیست

امروز دارم میرم دکتر ساعت 4 وقت دارم

بانو یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 21:44 http://khaterateman95.blogsky.com

یک بار اومدم کامنتم ثبت نشد :(
من شکر خدا معدم تو ساله جدید اذیتم نکرده و تا حالاا باهام راه اومده :))
ولی کلاا وقتایی که عصبانی هستم خیلی بیشتر اذیتم میکنه :(
IBS وادار به سرچ شدم انقدر بی سوادم :(

خدا رو شکر
اینکه نمیدونی Ibs چیه خیلی خوبه نشون میده که بهش مبتلا نیستی عزیزم منم قبلنا نمیدونستم چیه

دکتر مجازی شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:45

کلپرمین بخور

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.