حالا نگین این دختره همش مریضه!!!

برای سوزش ادرارم رفته بودم متخصص اورولوژی ، برام سونو نوشته بود . تو سونو م یه سنگ   9mm هست ... خدا کنه خودش دفع بشه  و نیازی به مداخله ی پزشکی نداشته باشه !!!

اون روز تو مطب سونوگرافی نگاه به مریض ها که میکردم برام سوال شد که چرا چه تو مطب های خصوصی چه تو درمانگاهها و کلینیک های دولتی همه پر از مریض هاییه با سطح اقتصادی متوسط رو به پایین !!

  یعنی پولدارا مریض نمیشن !؟؟؟

وای خدایا یعنی پولدارا مریض هم نمیشن!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
بریدا سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 17:26

خیلی از مریضیا عصبیه که اونا ندارن
اگه مریضی از نوع پرخوری و پولداری هم باشه خب یه سر میرن دبی یا دکتره رو میبرن خونشون والا


نه اینکه فکر کنید ناراحت م که اونا مریض نمیشن نه به خدا ... انشالله خدا بهشون سلامتی بده ولی برام جالب بود

Elham سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 13:28 http://elhamabar20476.blogsky.com/

یه تز بدم؟ اکثر مریضی هایی این روزا از فشار عصابه خو اونا وقتی فشار روحی بهشون میاد پامیشن میرن یه سفر اروپایی وقتی بر میگزدن یادشون نمیاد فشاره چی چی بود که حالا بخواد مریضشونم بکنه
انشالا که رفع بشه خیلی زود

وای وای اسم سفر اوردی
واقعا راست میگی من جمعه ی هفته ی پیش یه سفر داخل استان خودمون رفتم احساس میکردم چقدر امید به زندگی م رفته بالا ... احساس میکردم دلم میخاد تلاش کنم زندگی رو دوباره شروع کنم
حالا فکر کن بری سفرهای خارجی و هیجان انگیز و لوکس
من حتما از ذوق میمیرم !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.