حالیته؟؟

دیشب ساعت ده تا دوازده رفتیم سینما فیلم" 50 کیلو آلبالو " رو دیدیم من خوشم اومد چون خنده دار بود ولی با دیدنش دپرس هم شدم ! 

شخصیت های زن داستان اونقدر شیک و خوشگل و خوش لباس بودن که آدم افسردگی میگرفت!!

حسودی م شد!

 شاید فکر کنید من آدم سطحی هستم 

آره    من واقعا آدم سطحی هستم!!عشقم کشیده اینجوری باشم!

نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 17:59 http://khaterateman95.blogsky.com

:)) ای جان
اگه فیلمش خوبه منم ببینم:)

به نظرم برو ببین خنده داره حالت خوب میشه

Elham پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 01:40 http://elhamabar20476.blogsky.com/

وقتی یه فیلم انقدر پر فروش میشه یعنی اون جماعتی که رفتن دیدنش سطحی هستن! با این اوصاف منم سطحی هستم چون روزی که رفتم دیدمش واقعا به یه فیلم خند دار احتیاج داشتم و فکر کنم همه ادمایی لازم دارن برن دیدن یه فیلم به قول تو سطحی چقدر تو این دنیا جدی تاب بخوریم؟ البته من توقعم بالاتر بود میشد خند دارباشه

عه پس توام دیدیش ؟
بعضی فیلم ها رو میرم میبینم آخرش احساس میکنم پول و وقتمو دور ریختم ولی در مورد این فیلم اینطوری نبود ، حداقل کمی خندیدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.