این روزها

یادتونه گفتم که حجم اینترنتم خیلی زود تموم میشه شک داشتم  به اینکه کسی هکش کرده وای فای ما رو ،،رمزشو عوض کردم و فکر میکنم مشکل حل شد!
 
این روزا حال روحی م خیلی بده  ... به حدی که سر کار از همکارام و محل کارم و ارباب رجوع هام حالم بهم میخوره نمیتونید تصور کنید چقدر !! باید برم سفر ... باید !

من با یکی از همکارام تصمیم داشتیم یه سفر خارجی بریم اولش قرار بود که یه توره ده روزه ی بوداپست وین پراگ بریم بیشتر  مدارکی که برای ویزای شنگن میخاست رو من نداشتم ولی یه جورایی میتونستم جورشون کنم مثل وثیقه و حساب بانکی پر و ... ولی یه سند به نام خودت میخاست که من اونو نداشتم و هیچطوری نمیتونستم جور کنم یه مشکل دیگه اینکه به یه همسفر نیاز داشتم وگرنه مجبور بودم هزینه ی اتاق تکی رو بدم که تفاوت قیمتش زیاد بود ولی هیچکس حاضر نبود این قدر زیاد هزینه کنه ( البته ماهم که حاضر بودیم هزینه ی زیاد سفر رو بدیم شرایط اخذ ویزای شینگن نداشتیم ).... بعدش به روسیه فکر کردیم و  باز چون دوستم متاهله و من تنها بودم باید یه همسفر پیدا میکردم که دو نفر بشیم  اخرین کسی که بهش پیشنهاد داده بودیم قرار بود بیاد باهامون دیروز جواب قطعی داده  بود که نمیتونه بیاد و دیروز کلا قضیه رو بیخیال شدیم .... این باعث شد دیروز حجم وسیعی از تنهایی و غصه رو تجربه کنم.چون من کلی به سفر به مسکو و سنت پترزبورگ فکر کرده بودم و راستش تولدم نزدیکه فکر میکردم تولدم و میتونم تو سفر روسیه  باشم و خودش برای من هیجان انگیز بود .دیروز تصمیم گرفتم که دیگه کلا به سفر کردن های این مدلی فکر نکنم و فهمیدم آدم تنها  بهتره بره بمیره! ولی برام سواله چطوری پس  این همه آدم تو دنیا تنهایی سفر میکنن ... 

یه چیزی هم که این روزا خیلی برام حسادت برانگیزه اینه که اینستا پر شده از بک پکر های ایروونی جوون که تنهایی و کم هزینه سفر میکنن !میگن وقتی چیزی رو میبینی و تو دلت آرزوش میکنی حتما توانایی شو هم داری وگرنه هرگز آرزوش نمیکردی  .... من وقتی آدمهایی رو که دایم تو سفرن میبینم آرزو میکنم کاش جاشون بودم ولی در حقیقت دل و جرات سفر به یکی از شهرهای نزدیک  شهر خودمون رو هم ندارم !
اینا رو گفتم بگم من دلم سفر میخاد و میدونید راستش دوست باحالی  هم ندارم و یه سری محدودیت ها هم دارم مثلا اونقدر اهل ریسک نیستم که بتونم  بدون رزرو جا و محل اسکان پاشم برم و بگم هر چه بادا باد!

همچنان باشگاه میرم ولی کمی از سیکس پک کردن ناامید شدم فکر نکنم به این آسونی ها باشه  و احتمالا سالها زمان ببره !

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی بهار پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 17:05 http://khaterateman95.blogsky.com

آه پس یکی استفاده می کرده از مودمت

از سفر نگو که از کیه دلم یه زیارت می خواد هنو نشده برم یکم دلمو خالی کنم؛(
دیگه سفرهای پر خرج دیگه بماند؛|

خیلی بده واسه یه چیزی برنامه ریزی می کنی بعد اینجوری تصوراتت خراب میشه؛در عوضش همینجا واسه تولدت از خجالت خودت حسابی در بیا؛))

مییدونی چی ناراحتم میکنه بیشتر اینکه علت کنسل شدن اکثر سفرهای من نداشتن همسفره !
بهار من یه دوست صمیمی مجرد ندارم فاجعه ست
الان برای اوایل شهریور دوست دارم برم تبریز ولی هیچکسی رو پیدا نمیکنم باهام بیاد

اپیزود چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 23:57 http://www.episode2550.blogfa.com

حجم نت خونه ی ما هم از وقتیکه همسایه ی جدید اومده واحد پایینیمون کم شده ! باورت میشه توی یک روز دو گیگ کم شده ! البته خودمم چندتا اهنگ دان کردم ولی باروم نمیشه دو گیگ خالی کرده!
واقعن اینایی که این عکسای مسافرتاشونو میذارن از کجا پول میارن ؟ ینی چجوری میرن؟ منم خیلی میبینم ولی هر جور حساب میکنم میبینم باید چند سال دیگه کار کنم تا راحت و بدون اینکه دلم واس پول خرج کردن بسوزه و پول کم نیارم یه سفر ترکیه برم !

چه جالب باورت نمیشه یه بار من سه گیگ اینترنت خریدم به خدا دوروزه تموم شد !نصف روزم من خونه نبودم اصلا
من دادم یکی که از کامپیوتر سر درمیاورد مودممونو امنیتشو برد بالا کسی هکمون نکنه!
الان خیلی خوب شده! توام اینکارو بکن !
آهنگ حجمی نمیبره دختر خوب احتمالا یکی داره ازش استفاده میکنه!
باور کن برای منم جای سواله میدونی دلار چند شده؟؟ تقریبا ۳۶۰۰ !فکر کن!

Elham چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 22:48 http://elhamabar20476.blogsky.com/

من موهام فر نیست اما دوتا خواهر فرفری دارم
راز موفقیت رسیدن به موهای زیبا رسیدگی زیاد به موهاست که ما کارمندان فرصت اون رو نداریم عزیزم غصه نخور
صبا از نظر من سشوار کشیدن سخت ترین کار دنیاست ولی موس خیلی کمکت میکنه بیشتر از کتیارا

الهام میدونی اگه موهام بلندتر بشه خیلی عالی میشه
موس مارک چی بخرم ؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.