موهای فرفریتو دوست دارم !!!

بچه ها شماها که موهاتون فرفریه برای مهمونی ها چکار میکنید؟؟

میرید آرایشگاه یا خودتون موهاتونو اتو میکنید یا با همون موها میرین؟

موهای شما هم وقتی میخاین برین مهمونی از همیشه ش بدتره؟


دوشنبه رفته بودم مهمونی" سرقند" ( عایا میدونید مهمونی سر قند چیست؟؟) من به خیال اینکه یه مهمونی ساده ی عصره خیلی معمولی رفته بودم ...باید میبودین و بقیه رو میدیدین همه شینیون کرده و لباس شب پوشیده!حالا موهای من شبیه سیم ظرفشویی شده بود . تا ساعت دو سر کار بودم بعدشم که رفتم خونه سریع پریدم حمام ...واقعا وقت نمیشد که صبر کنم موهام خشک بشه که اتوش کنم( خودم میدونم چیزی به اسم سشوار هست) حوصله شم نداشتم به خاطر همین موهامو خیس و نمدار  کتیرا زدم همیشه که اینکارو میکنم خوب میشد ولی خوب خر ما از کرگی دم نداشت !

نمیدونید چقدر به خاطر موهام خجالت کشیدم شبیه موهای بعبعی  شده بود چون خیلی به نظر نامرتب میرسید !

من کلا موهای فرمو خیلی دوست دارم  ولی  نمیدونم باید چه کارشون کنم دخترا رو  تو خیابون میبینم که موهای فرشونو میریزن دور و برشون انقدر خوشگل میشن ولی من نمیدونم باید با موهام چه کار کنم؟ مثلا موهای شکیرا رو دیدین موهاش مثل من فره چرا مال اون اینقدر قشنگ و خاصه!

حالا سوالم اینه شما با موهای فرتون چه کار میکنید؟؟ چه مدلی میبندینش؟ چه مدلی کوتاش میکنید؟

راستی بهار موهای توام فر بود؟؟ 


نظرات 5 + ارسال نظر
بانوی بهار شنبه 23 مرداد 1395 ساعت 17:12 http://khaterateman95.blogsky.com

آه پس باید صبر کنی تا بلند شه؛))
اتو بکش صافشون کن په؛))

خیلی به این کامنتت خندیدم بهار
خیلی بامزه گفتی

بانوی بهار پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 17:03 http://khaterateman95.blogsky.com

یکم جلوی آینه با موهات ور بری اون حالتی که بهت بیاد دستت میاد؛)

میدونی چقدر باهاشون ور رفتم نیومده دستم هنوززز
ولی ادامه میدم ببینم نتیجه میده

بانوی بهار پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 17:03 http://khaterateman95.blogsky.com

ای جانم اون آخره پستش من هستما؛مـــن؛))))

نمی شه بگی فر؛من خودم می گفتم فر بعد اطرافیانم می گن تو به این می گی فر؟این موج داره؛)

من جلوشو بعضی وقتا یه کوچولو فر درشت می کنم بعد یک ور میدم بیرون از زیر شال یا روسری؛یا جلوهاشم اگه فره می تونی یکم پوش بدی؛بعد همشو بفرستی بالا خوشگل میشه؛)

میدونی یه کار بدی کردم بهار رفتم چتری هامو کوتاه کردم میدونی که ادم عاقل که موهاش به شدت فره نمیره موهاشو چتری کنه ولی از اونجا که همه مستحضرن من کمی خلم خل و چل

بریدا چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 21:24

صبا من موهام فر بود نه بهار
راستش من همیشه همه جا با حجابم واسه همین دردسری ندارم^_^

بریدا یادم بود موهات فره ولی بهار رو شک داشتم به خاطر همین پرسیدم
تو رو که یادمه موفرفری بودی دخترم

اپیزود چهارشنبه 20 مرداد 1395 ساعت 19:20 http://www.episode2550.blogfa.com

سلام .
خوبی؟
موهاتو رنگ قرمز بزن ، شبیه انیمیشن بریو میشه ، خوشگلم هست ، صافم نمیخواد ، انقدر دوس داشتم موهام فرفری بود ! روزای جمعه که بیکارم میشینم فر میکنم موهامو : )))
هعــــــــــی زندگی ...

سلام دوست جدیدم
ممنونم
اون انیمیشن رو دیدم اون موهاش بلنده مشکل من اینه که موهام کوتاهه تا رو شونه هام
وای اگه موهام بلند بودحتی از تصورشم ذوق مرگ میشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.