انا کارمند جزء

داره سر کارم یه سری تغییر ها رخ میده شایعاتش هست ،استرس دارم این تغییرات میتونه روتین زندگی منو هم تغییر بده! همیشه یه عده از رییس روسا میشینن و یه سری تصمیمات میگیرن بدون اینکه به ما فکر کنن ،خوب حقم دارن ما فقط یه مشت کارمند جزییم !


الهی که جز جگر بزنی د.س عوضی با این تصمیماتت الهی بری بمیری الهی کور شی ازت حالم بهم میخوره !( د.س رییس اداره ست ...راحت شدم کمی فحشش دادم) الهی که بری بمیری عاشغاااال( این یه ذره ش مونده بود)


یاد یه تیکه از فیلم شهرزاد افتادم که شهرزاد به بزرگ آقا میگه "آخه شما بزرگ آقایید ، بزرگ همه ، از اون بالا که شما وایستادین آدما  حکم گله ی گوسفند رو دارن"

نظرات 2 + ارسال نظر
Elham یکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت 19:39 http://elhamabar20476.blogsky.com/

چه ارادتی داری به جناب د.س

اسمشو نیار ازش بدم میاد

بانوی بهار پنج‌شنبه 21 مرداد 1395 ساعت 16:57 http://khaterateman95.blogsky.com

یعنی با این شرایط جدید انقدر داری اذیت میشی؟

هنوز شایعات تغییرات هست ولی تغییری رخ نداده ! در واقع من استرسشو دارم چون تو محل کار من وقتی چیزی شایعه میشه احتمال واقعی بودنش خیلی بالاست
ولی اون فحش ها شوخی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.