"و من شر خسیسن کنسن گدانا"

مامان و داداش و زنداداشم رفتن شهرستان عروسی ...من و خواهرم موندیم گفتم خودکفا بشم برم ماشینا رو خودم بزنم پارکینک ...به خواهرم گفتم بیا بریم تو به من فرمون بده  .گفت باشه بریم ...اول باید ماشین خواهرمو میزدم پارکینک بعد ماشین خودمو چون من صبح زودتر میرم و از اونجا که بار اولم بود ماشین رو تو پارکینک دنده عقب میزدم نتونستم و ماشین خواهرم  کشیده شد به در پارکینک  ...حالا خواهرم شر شده سرم از بس گداست هیچی هم به ماشینش نشده ها ...یه ذره کشیده شده به در همین  !!

از من به شما نصحیت از این آدم هایی که مال شون رو مثل جونشون دوست دارن فاصله بگیرین !خود دانید!

و صد البته از اونا که پارک کردن بلد نیستن



نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی بهار یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 20:46 http://khaterateman95.blogsky.com

جون جون به رانندگی صبا؛))
حالا شده دیگه-ـ- از قصد که نکردی؛|
مثه بابای منه خواهرت؛))

حالا واقعا انقدر سخته ماشین رو بزنی تو پارکینگ
اینجوری که من فهمیدم دیشب حالا حالاها نمیتونم خودم ماشین رو بزنم پارکینگ

اپیزود یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 15:27 http://www.episode2550.blogfa.com

یه خورده ماله بکشه بهش درست میشه ، ماشین منم زیاد به در و دیوار و درخت کشیده شده ، بابام ماله میکشه روش از روز اولشم تمیز تر میشه. مهم نی ...
ولی این درس عبرت بشه برات دیگه از این حرکتا نکنی

به قرآن اگه من دیگه دست به ماشینش بزنم
چه عبرتی ام شد

بهنام یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 02:01 http://harfehesabi.blogsky.com/

اصن من نمیدونم زن و چه به رانندگی!!!
حالا بین خودمون باشه من اون اوایل رانندگی کلا همیشه وقتی میخواستم ماشین رو بذارم تو پارکینگ کشیده میشد به دیوار! دور تا دور ماشین خط میفتاد! هر کی هر حرفی هم میزد میگفتم اصن نمیشه بدون کشیده شدن به دیوار ماشین رو اورد تو! در و دیوار پارکینگ خونه مشکل داره تنگه!!!!

تو کامنت قبلیت که یه چیز دیگه میگفتی!پس تو رشت هم از این صوبتا هست "زن و چه به رانندگی و این حرفا"
در و دیوار پارکینگ ما هم تنگه والا پس فکر کردی من بلد نیستم
انشالله که اینطور فکر نکردی زشته زشته

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.