یا خداااا هنوز پاییزه ها!

هوا تو شهر ما بسیار سرده .

سرد در حدی که لباس های گرم باید بپوشیم و دیگه پوشیدن لباس های تابستونی ممکن نیست. خیلیا میگن بخاری روشن کردن!

 من به مامانم میگم ما هم بخاری مون رو روشن کنیم میگه حالا اگه هوا سرد شد روشن میکنیم تعریفش از سردی چیه آخه؟؟

به قران شبا با یه عالمه لباس و دو تا پتو میخابم و اگه لحظه ای پتو بره کنار دستام تا مغز استخونم یخ میزنه! بد مامانم با لباس نازک و یه پتو میخابه و اصلا سرمایی نیست !

نگرانم چه زمستونی در پیشه؟؟ 

از اون طرفم شهر ما تا اواسط اردیبهشت سرد میشه مامانم آخرای اسفند بخاری رو برمیداره !گناه دارم به خدا!

لطفا رسیدگی بشه!

نظرات 2 + ارسال نظر
مگی سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 10:12

من کلا پتومو بر نمیدارم چه تابستون باشه چه زمستون با پتو می خوابم:))) پاییز طاقت رطوبت و خنکی هوا رو ندارم. تابستون طاقت باد کولر به این دلیل همیشه پتوم هست.

من تبریز که زیاد می رفتم این مشکل رو داشتم، خیییلی خونه مون سرد و یخ بود خیلی

منم تابستون با پتو میخابم فقط زمستون و پاییز به تعدادشون اصافه میشه و به تعداد لباسام

بانوی بهار دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت 13:37 http://khaterateman95.blogsky.com

اینجا یه دو روز هوا سرد کرد باز خوب شد؛)ما تا همین چند روز پیش کلر رونش میکردیم؛))
ینی مثه بابای من؛))منم غصم گرفته وقتی هوا سرد شد تا کی باید از بابام بشنوم الان پاییز هست وقت بخاری روشن کردن نیست؛|
بیا همو در آغوش بگیریم گریه کنیم صبا

آره بیا همدیگرو بغل کنیم گرم شیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.