Fitness

من برای افزایش وزن چند وقت پیشا رفتم پیش کارشناس تغذیه  خوب من بدنسازی با دستگاه میرم و خیلی جدی ورزش میکنم میترسیدم که عضلاتم تحلیل بره به خاطر همین دیدم بهترین کار رفتن پیش کارشناس تعذیه ست . چون شهر ما متخصص تغذیه نداره.

اون خانم کارشناس به من برنامه ای داده که طبق این برنامه من باید مدام در حال خوردن باشم تا مرز ترکیدن 

انقدر رژیمش سنگینه که من اگه تمام ۲۴ ساعت شبانه روز در حال خوردن باشم نمیتونم به برنامه ش کامل عمل کنم 

حالا ۲۷ مهر دوباره وقت دارم باید برم بهش بگم اخه خواهر من،  من اگه ادم اینهمه غذا خوردن بودم که نمیومدم پیش تو تازه زشت نیست دختر اینهمه غذا بخوره از ااون مهم تر من اینهمه غدا بخورم خوب معده م باز میشه و من اصلا  خوشم نمیاد حجم معده م زیاد بشه 

والا 

  از طرفی برام شیر خشک نوشته که گوارشمو میریزه بهم نمیتونم بخورم 

مربی باشگاهم مدام بهم میگه غدا بخور غذا بخور

یه مربی دیگه هم باشگاه داره که گیر داده بیا پودر پروتینی بخور بیا پودر عضله سازی بخور  سه ماهه گیر داده هر دفعه هم من بهش میگم بابا من نمیخام من جرات این کارا رو ندارم ولم کن

ترجیح میدم با ورزش درستش کنم حتی اگه خیلی طول بکشه 

ولی چند تا از بچه های باشگاه مون دارن استفاده میکنن نگرانشونم

نظرات 4 + ارسال نظر
آبگینه شنبه 24 مهر 1395 ساعت 08:49

خوش به حالت. مانکن با شکمی تخت
عوض تو یکی باید بیاد غذارو از دسته ما بگیره و بگه بسه!!!

عزیزم
مرسی به وبلاگم سر زدی!

بانوی بهار جمعه 16 مهر 1395 ساعت 18:14 http://khaterateman95.blogsky.com

من خوش خوراکم واقعا

خان دایی پنج‌شنبه 15 مهر 1395 ساعت 20:16 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

ذر عوض من دارم جای تو چاق میشم دایی

فکر کنم هر چیزی تو میخوری میره تو شیکم من

ای بابا
چرا هر کی به حق خودش نمیرسه!

بانوی بهار چهارشنبه 14 مهر 1395 ساعت 22:08 http://khaterateman95.blogsky.com

همممممم خوبه که پودر استفاده نمیکنی
خوشبحالتون که باید برید دکتر تا زیاد بخورید -ـ-
این یه نعمت الهی هست قدر بدانید قدر؛))
خوردن خوبه که یکی بیاد به من بگه روز تا شب بخور من اگه نه گفتم؛دی

بهار مطمئنم توام مثل دوستای منی اصلا غذا نمیخورن بعد میگن ما خیلی غذا میخوریم ما خیلی پرخوریم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.