Face off

راستش اصلا طرفدار face off نیستم البته جسارتشم ندارم مثلا نمیتونم ریسک کنم رینوپلاستی کنم یا ژل تو لبم تزریق کنم . نمیدونم بقیه چطور جرات میکنن!حتی دوست ندارم موهامو رنگ کنم .اینا رو گفتم بگم خیلی نگرانم اگه موهام سفید بشه مجبورم برم موهامو رنگ کنم (حالا نیاید بگید چه نگرانی مسخره ای ) حتی در این حدم نمیخام تغییر چهره بدم من از چهره های مصنوعی خوشم نمیاد !

عاشق چهره های طبیعی ام!

البته اگه صادق باشم باید بگم چون مو رنگ کردن برای من به معنی پیرشدنه منو بیشتر میترسونه!


نظرات 5 + ارسال نظر
مگی شنبه 24 مهر 1395 ساعت 16:49

این پست رو من ننوشته باشم یه وخ؟!



+ درباره ی مو دوس داشتم به اندازه ی چند تار مو خیلی کم یه رنگ فانتزی کودکانه کنم:دی
مثلا آبی و یا سبز و سرررمه ای *_*

:پوزخند
:مهگان اگه موهات مشکیه تیکه های قرمز یا شرابی خیلی توش قشنگ میشه ولی این رنگ ها فانتزین بعدش که رنگشون میره بد میشه!

بانوی بهار سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 23:56 http://khaterateman95.blogsky.com

منم مو رنگ کردن رو دوست ندارم؛)
موی خودِ آدم خوبه..؛)
عه خب الان اکثر هم سن و سالای من مو رنگ کردن به سن نیست
صبا رو باید فیریز کنیم انقدر حساس هست رو بالا رفتن سن؛دی

واقعا بهارهیچی رنگ موی خود آدم نمیشه طبیعی و شیک ! البته تمام دخترا ی دهه ی هفتاد موهاشو رنگ کردن و انقدر با صورتاشون ور رفتن که نگو

آره تو رو خدا منو فریز کنین

خان دایی سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 21:30 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

از وقتی ریش در اوردم قسمتیش قرمز رنگ بود..

ای وای دچار جهش ژنی شدی دایی !!

خان دایی سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 13:55 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

قبول دارم هر چیزی طبیعیش خوبه..

من چه کنم دایی.الان ریش هام سه رنگ شده

قرمز داره سفید داره سیاه هم داره

قرمز داره ؟؟
دقیقا چرا قرمز شده؟؟

جلبک خاتون سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 12:57 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

من :/

من هیچوقت ارایش نکردم هیچوقت ! به جزدو سه بار که جشن بوده.

و الان دور چشمام دارن چروک میشن کم کم....و خب پوستمم بدک نیس.....صافه !
پشیمونم نیستم...خیلی تو چشمم البته بخاطر ارایش نکردنم ولی واقعا نه وقتشو دارم نه مارک ها رو بلدم نه بلدم استفاده کنم !
حوصله هم ندارم و از همه مهم تر خفه میشم زیر کرم ! یا ارایش کلا....حس سنگینی بهم میده

وای تینا به نظر من با کلاس تر از این نیست که آدم آرایش نکنه
خوش به حالت
ولی من چون پوستم خیلی جوش داره مجبورم با کرم بپوشونمش وگرنه اعتماد به نفس ندارم برم بیرون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.