کرک و پرتون مستدام!!!!

یه دوستی داشتم یه بار حرف قشنگی بهم زد گفت : همه ی دخترا یه روز کرک و پرشون میریزه ! شما شاید ندونید معنی حرفش چیه !باید دختر باشید و کرک و پرتون ریخته باشه تا حرفشو بفهمید!

در هر صورت چیزی که من اینروزها دارم سعی میکنم بپذیرم واقعیت دردناکه " معمولی بودنه".

دردناکه اینکه بفهمی و بپذیری که هیچ وقت آدم خاصی نبودی ،هیچ وقت تحفه ای نبودی، هیچ چیز خاصی نداشتی ، در واقع هیچ ع ن ی نبودی!

ببخشید  من آدم بی ادبی نیستم فقط عصبانی م.

بیخیال  بابا چرا توضیح میدم!؟...شما ها که کرک و پرتون نریخته تا بفهمین من چرا عصبانی ام ! 

نظرات 6 + ارسال نظر
بانوی بهار یکشنبه 2 آبان 1395 ساعت 23:51 http://khaterateman95.blogsky.com

فک کنم پاییز هم بی تاثیر نیست توی حالتون!

بعید میدونم من بهارشم عین سگ پاچه ی همه رو میگیرم

HUMAN پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 11:57

سلام نه نداشتم ...میدونی خیلی چیزاس که تحت کنترل ادم نیست ...
این که کجا بدنیا بیای پدرو مادرت کی باشن . . . چه طور تربیتی و اموزشی داده بشی ، چه شخصیتی برات بسازن و . . .
من خودم نمیتونم ولی الان بهینه ترین کار اینه که امکانات موجودتو هرز ندی چون امکانات دلخواهتو نداری ...

اره پس باید خودمونو برای چیزایی که تو اختیار خودمون نبوده ببخشیم

دقیقا اینی که نوشتی وصف حال منه.بدجور هم ریخته.دردش وقتی بیشتره که کرک و پره حسابی هم کرو پرباشه!!یعنی از اون مدلای مرغوبش؛)وقتی میریزه دیگه چیزی ازت نمیمونه.راسی صبا تو چن سالته؟

عزیزم
وحشتناک
میدونی شاید این چیزی باشه که برای همه اتفاق بیفته ولی شاید چیزی که ادمو ناراحت میکنه اینه که قدرشو خوب ندونستم یعنی قدراون دوره ای که کرک و پر داشتم

اپیزود چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 19:32 http://www.episode2550.blogfa.com

بنظرم همه ی ما دخترا یه جور هستیم ، این تفکراتمون هست که باعث میشه توی یه دوران از عمرمون فکر کنیم کرک و پرمون ریخته و کسی تحویلمون نمیگیره و خاص نیستیم.
حالا اینکه خوده دختر توی فکراش به این حرف برسه که خاص نیست یه طرف ، اینکه یه نفر صاف توی روش وایسه و بگه تو خاص نیستی و هیچی نیستی هم به کنار ! دومی بدتر آدم رو میشکونه!

آره دقیقا

Elham سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 23:46 http://elhamabar20476.blogsky.com/

درد داره این کرک وپر ریختن

آره باور کن داره
البته شایدم برای بعصی ها سخت نباشه مثل بلوغ که تو ادم های مختلف متفاوته

LOSTHUMAN سه‌شنبه 27 مهر 1395 ساعت 23:01 http://losthuman.blogfa.com/

سلام ...من هیچ وقت کلک و پر نداشتم که بریزه...

یا داشتی و شکسته نفسی میکنی
یا هنوز جوونی و به سن کرک و پر ریختن نرسیدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.