تو نیستی که ببینی چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری ست!

پارسال هم بهتون گفتم الان تو شهر ما شرایطی بر قراره که یه عده کاپشن و بارونی پوشیدن چون هوا سرده و خیلی باد میوزه ( باد به همراه گرد و خاک فراوان) یه عده هم هنوز مانتو میپوشن و اصرار دارن که به بقیه ثابت کنن سردشون نیست .

دیروز کلاس زبان داشتم ( چون من دختر کلاس زبان رونده ای هستم ) کلاسم ساعت ۶ تموم میشه از کلاس که اومدم بیرون، هوا تاریک بود ، باد شدیدی میومد به حدی که تموم موهام تو هوا بود و پرپر شده بود ... و از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون یه لحظه چقدر احساس کردم جای یه کسی خالیه ! این آدم هیچ کس خاصی نبود و من هیچ ایده ای برای اینکه این آدم کی میتونه باشه نداشتم فقط به غریزه احساس میکردم یه مرد قد بلند باید کنارم باشه و نیست ...نیست که تو این باد دستشو بندازه دور شونه ی من و من بازوشو بگیرم و بدون اینکه دیگه باد اذیتم کنه کنارش قدم بزنم !

بعدش چی شد؟؟ هیچی من سریعا بر شیطان بزرگ امریکا لعنت فرستادم چون این تهاجم فرهنگی کاره استکبار جهانیه وگرنه یه دختر نجیب ایرانی خودش برای خودش مردیه و چه نیازی به کس دیگه داره ... استغفرالله...



 

نظرات 11 + ارسال نظر
banooye bahar یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 08:34 http://khaterateman95.blogsky.com

بارون اومده ولی کم:(
هوا هم چند روز سرد شد باز خوب شد

اره اینجا هم هوا دوباره گرم شده

ladan چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 23:22

saba joooooooooooonam hich chiz etefaghi nast
shayad vase in oomadam to zendegit ke ye kochooooooolooooooooooooo shayad betunam + et konam o hamchenin to betuni be man komak koni o angize dobare shoru kardanam bashi : ))


+adama etefaghi be zendegi ham vared nemishan hatman harf ya amali barae goftan daran : )

مطمئنم همینطوره حداقل تو واسه من اینطوری بودم ممثلا باعث شدی بفهمم بیشتر باید به جسمم برسم باور کن هر دفعه که به خودم میرسم یادت میفتم و دعات میکنم

آبگینه سه‌شنبه 18 آبان 1395 ساعت 20:42 http://abginehman.blogfa.com

اتفاقا به این فکرا اهمیت بده و بزار قانون جذب کارشو شروع کنه

چشم

ladan دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 19:36

nemitunam nadarim :/
mitoooooooooooooooooooooooni faghat kafie bekhay

کاش منم میتونستم انقدر مثبت باشم

خان دایی دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 18:36 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

افریین به تو دایی..که گول شیطان رو نخوردی

من همیشه" ایمان تقوا و عمل صالح " رو سرلوحه ی کارام قرار دادم

ladan دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت 15:04

kho jazb kon az hamin aghaha : )

کار حضرت فیله لادن جان من نمیتونم سخته
بعدشم آدم باید واقع بین هم باشه دیگه

Elham شنبه 15 آبان 1395 ساعت 20:53 http://elhamabar20476.blogsky.com/

منم چهار شنبه تو باد وخاک و بارون بودم ولی خدا رو شکر قبل از اینکه شیطان جهان خوار بخ سراغم بیاد فرار کردم

احتمالا شیطون فهمیده نمی تونه تو رو گول بزنه اصلا نیومده سراغت ! بابا ابهت

ladan شنبه 15 آبان 1395 ساعت 00:34

slllllllllllllllllllllllllm.
inja ke faghat gardo khake
emshab taze yekam sard shode : )

kash azin ghad bolanda faghat mavaghe niaz mibudan bad miraftan k khaz nashan : )

نه دیگه لادن من تو سنی ام که باید طرف بیاد و بمونه
نره لطفا
نروووو تو بدون من نمیتونی دووم بیاری نرو وووو

بانوی بهار جمعه 14 آبان 1395 ساعت 19:57 http://khaterateman95.blogsky.com

مانتو زمستونی میگی فک کنم:دی
زیاد سرد نشده اینجا هنوز٬همه چیز فعلا در امن و امانه:)

یعنی بارون نیومده؟؟ عایا باد و گرد و خاک هم نیست؟؟ یعنی هنوز مانتو میپوشین

بانوی بهار جمعه 14 آبان 1395 ساعت 19:24 http://khaterateman95.blogsky.com

حالا تو چجوری پوشیده بودی؟:))
خوب شد لعنت فرستادی آدم نباید گول شیطون آمریکایی ها رو بخوره:دی

من یه ( وای بهار نمیدونم به اون لباس ها که من پوشیده بودم چی میگن باورت میشه؟؟) چیزی مثل مانتو ولی از جنس گرمترش !!!لباسم پاییزه بود ولی بازم سردم بود این دفعه گرمتر باید بپوشم
اب و هوای شهر شما چطوره بهار؟؟

a جمعه 14 آبان 1395 ساعت 10:04 http://blog.rozblog.com

سلام دوست خوبم وب عالی دارید.
اگه می خواهید بازدید وبتون افزایش پیدا کنه و آی پی ها ورود به وبتون بیشتر بشه هم الان با پر بازدیدترین وب رزبلاگ تبادل لینک کنید.
آدرس وب تبادل لینک و بک لینک:
blog.rozblog.com

وب پشتیبانی:
raingraph.ir

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.