ابر آسمون یه قطره بارونم نداره!

وقتی بچه بودم ( اینکه میگم بچه بودم در واقع اصلا یادم نمیاد چه سنی بودم حتی فکر میکنم خیلی هم بچه نبودم ) یادمه روزهای پاییزخیلی بارون میومد. یادمه گاهی تمام روز  و چند روز پشت سر هم بارون میبارید... من این عصرهای پاییزی رو هنوز زنده جلو چشم دارم،  که هوا تاریک بود و بارون یه ریز میبارید و من تو اتاق از صدای رعد و برق و برخورد بارون به شیشه ی نورگیر وحشت میکردم ...همش فکر میکردم اگه بارون قطع نشه،  اگه هفت روز بارون بباره چی میشه؟ فکر میکردم شاید خدا میخاد مارو مثل قوم نوح(ع) به عذاب الهی دچار کنه و چون نماز نمی خوندم فکر میکردم اگه سیل بیاد و همه جا رو آب بگیره حتما من میمیرم ، همش خدا خدا میکردم بارون قطع شه ، میترسیدم غرق بشیم،  بعدش که بارون قطع میشد من خوشحال میشدم از این که بارش بارون هفت روز نشد!


حالا اینا بحثشون جداست که  چرا منو یه طوری تربیت کرده بودن که احساس گناه میکردم ؟  مگه یه بچه ی ده دوازده ساله چقدر میتونه گناه کار باشه ؟ اینکه اصلا چرا خدا باید ما رو عذاب میداد؟ چرا خدا انقدر بد برای ما مجسم شده بود؟( اونوقتا اینطوری بود خدای ما اون زمان ها قهار و جبار بود و منتظر بود یه رکعت نماز نخونی تا مثل مورچه زیر پاش لهت کنه ولی الان خدا با پیشرفت زمونه انگار مهربون تر شده و اهل مذاکره و گفتمان شده حتی ) ،چیزی که فکر منو به خودش مشغول کرده این روزا 

 اینه که چرا اونوقتا اینقدر بارون میومد پس چرا الان بارون نمیاد چراااا؟؟؟

نکنه خدا داره ما رو عذاب میکنه؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
خان دایی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 14:59 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دایی احتمالا اینکه بارون هم نمیاد تقصیر گناهای توئه

من مسئولیت قبول نمیکنم دایی!
اصلا به من چه!من خیلی وقته توبه کردم

Elham سه‌شنبه 25 آبان 1395 ساعت 11:09 http://elhamabar20476.blogsky.com/

صبا باور کن گفتن خانوادم بیان تازه کلی توصیه ایمنی کردن و راه کار دادن که این بچه رو جلوش رو نگیر دو روز دیگه کافر میشه!
هوای قطب جنوبم گرم شده گلی یخ خاو یخچال ها داران اب میشن، فقط تو بلادکفر چون این سیر بهم زدن نظم طبیعت اروم تره و کمتر ااسیب میبینه زمین خوب بارونشونم بیشتره و اینکه از اولشم اب هوای بلادکفر خیلی خیلی بهتر از لینجا بوده

خوب ببین چقدر سیستم اموزشی ما اشتباه بوده ببین چقدر بدبخت بودیم کی جواب ما رو میده
ارزو میکنم حداقل خدا ازشون نگذره
یه عمر ما رو فریب دادن ایران بهشت چهار فصله و این حرفا ...پس بلاد کفر" بهشت تر" بوده...

Elham دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 19:34 http://elhamabar20476.blogsky.com/

یادمه 8 سالم که بود بخاطر اینکه از معلمم گفتم من از خدا نمیترسم مگه چی کار کردم که بترسم زنگ زدن خونه بابا و مامانم رو خواستن نمیدونم چه اجباری بود خدارو خشمگین نشون بدن بهمون
خشک سالی همه کره زمین رو گرفته فقط ایران نیست! فقطم بخاطر اینکه همه دست به دست دادیم تا باعث تخریب زمین و اب و هوا بشیم

واقعا ؟؟
یعنی گفتن والدین تو بیار ببینیم چرا از خدا نمیترسی
تو رو خدا ببین گیر کیا افتادیم!

والا تو بلاد کفر همش داره بارون و برف میاد!

banooye bahar یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 08:23 http://khaterateman95.blogsky.com

خیلی بده که اینجور خدا رو تو ذهن ما میگنجونن،خدا روشکر دیگه میدونم خداوند خیلی الرحمان هست:)
بارون واقعا خیلی کم شده:|والاا امسال تو پاییز مگه چقدر بارون پاییزی اومده

تا الان بارون درست حسابی تو شهر ما نیومده
ادم نگران تابستون میشه
بحران اب رو چه کار کنیم؟؟

human پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 16:25

سلام ....شما کجا هستید ...شما ...جنوب ...شرق و یا غرب . . . الان جز اصفهان همه جا بارون میاد

ما تو غرب واقع شده ایم
نه شهر ما یکی دو باری اومد که من ندیدم بارششو چون سر کار بودم و محیط کارم بسته ست به بیرون راه نداره

لادن چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 23:33

منم قبلا خیلی میترسیدم از گناه کردن حتی اگ یه کار کوچولویی رو ب اشتباه انجام میدادم فک میکردم الانه ک بمیرم همشم بخاطر این بود ک تو مدرسه یا مهدکودک و یا حتی سریالایی مث کلید اسرار ک نشون میدادن داشتن اینو ب مخاطب دیکته میکردن : /

اما الان خیالم راحته ک خدا اینقدر مهربونه ک میبخشه ولی نه اینکه همشم گتاه بکنیم و شورشو در بیاریم : /


ازبس قبلا میشنیدم ک میگفتن فلانی رفته اامامزاده شک کرده مرده یا بچش گم شده یا ... ک من هنوز ک هنوزه میترسم برم زیارت ک نکنه تو ذهنم یه چیزایی بیاد و شک کنم . ...

چه جالب از زیارت رفتن میترسی؟
جالبه
میدونی منو چی نجات داد کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین ...با اون کتاب بود که رابطه ام با خدا تغییر کرد...خدا شد برام مثل یه پدر مهربون نه یه ارباب بد اخلاق و سنگدل

آبگینه چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت 18:21 http://abginehman.blogfa.com

راس میگی منم با کوچکترین خطایی میترسیدم خدا دوستم نداره ولی دیگه به عذاب الهی فکر نمیکردم
واقعا چرا اینقد بارون کم شده!چرا بلاد کفر اینقد بارون میاد!!

خنگ بودم بابا خنگگء

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.