Dance me to the end of life

لیا فلاح رو میشناسین؟ اگه میشناسین که هیچ، اگه نمیشناسینش باید بگم ایشون یه دنسره ( dancer) اگه دوست دارید رقصاشو ببینید میتونید تو یوتیوپ اسم شو سرچ بکنید !

خوب حالا نسیم رو میشناسین ؟ ...... بیخیال معلومه که نمیشناسینش،چون نسیم معلم رقص منه و طبیعتا فقط من میشناسمش ...نسیم میگه که با "لیا فلاح" - اون زمان که تو آلمان بوده - دوست بوده ، راستش من آدم خنگولی هستم و معمولا حرف آدم ها رو باور میکنم مخصوصا اگه طرف رو دوست داشته باشم ...خوب از اون جا که نسیم رو دوست دارم دوست داشتم حرفش رو باور کنم ولی نمیدونم چرا احساس میکنم بیشعور فرض شدم احساس میکنم نسیم به من دروغ گفت چون رقصاش با لیا مو نمیزنه الکی به من گفت با لیا دوست بوده و با هم این رقصا رو طراحی کردن. ولی من همش احساس آدمی رو دارم که سرش کلاه گذاشتن!

در هر صورت من مشکلی با این قضیه که چند تا از رقصاش کپی 90 درصدی از رقص های لیاست نداشتم من که ازش نپرسیدم چرا رقصات شبیه رقصای لیاست چه لزومی داشت خودش داوطلبانه دروغ بگه !

 اگه بتونم ایمیل لیا رو بدست بیارم و ازش بپرسم که آیا نسیم رو میشناسه یا نه ؟ خیلی خوب میشه!نمیخام در مورد نسیم بد فکر کنم!

نظرات 7 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 20:45 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

پس صبا داره کرشمه یاد میگیره

حالا نه دیگه در حد لیا فلاح حرفه ای
ولی یه چیز تو اون مایه ها

خان دایی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 18:40 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دایی من یه سرچ کردم.خدا رو شکر لباساش هم پوشیده بود .به گناه نیفتادم..یعنی تو هم این رقص تمرین میکنی؟

من تنها تعریفی که از رقص داشتم بلرزون و ایناست

آره دایی رقص "شرق و غرب " ش و رقصش با"" اهنگ جان پدر به رقص آ محسن چاووشی"" شو تو یوتیوپ نگاه کن همون رقص ها رو بلدم
این رقصها ترکیبی از رقص فارسی باله و رقص های دیگه ست که در کل بهش میگن رقص کرشمه

خان دایی چهارشنبه 26 آبان 1395 ساعت 14:50 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

دایی منم به همه میگم بچه محله رضا صادقی اینا هستم

در حالی که دو تا محله اونورتر بودن

ولی کسی میاد تحقیق کنه؟




دایی تمرین کن تو برنامه رقص خردادیان ببینیمت
اون وقت ما میگیم این دوست ماست

ما از اون خونواده هاش نیستیم
برو دایی برو از خدا بترس

Elham دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 19:40 http://elhamabar20476.blogsky.com/

تو خودت رو ناراحت نکن اخه یه سریا هستن دوست دارن خودشون رو بیشتر از چیزی که هستن نشون بدن،بزار خوش باشه، شایداین دورغ حالش رو بهتر میکنه و کمتر احساس ضعف میکنه

اره شاید نخاست پیش من خراب بشه اینکه من فکر کنم رقصاش همه تقلید از این و اونه

ladan دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 17:47

bazi adama hata arzesh ino ham nadaran ke bekhay harfe ghalateshun ro ru koni o barash enerzhi sarf koni : )

bisho'our farz nashodi inghadr barash arzesh dari ke mikhad khodesh ro be har tarighi pishe u bala bebare.

اره راست میگی
شاید م از خجالتش اینطوری گفت

آبگینه یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 18:20 http://abginehman.blogfa.com

خوش به حالت کلاس رقص میری
واقعا چرا نسیم دروغ گفت؟ شاید بهش گفتی شبیه لیا است خواسته کم نیاره

مرسی
اره خیلی خوبه واقعا به بقیه توصیه میکنم برن
اتفاقا من بهش چیزی نگفتم با اینکه مثلا ""رقصش با آهنگ جان پدر به رقصا چاووشی "" با رقص لیا با همین اهنگ مو نمیزد و من تو یوتیوب دیده بودم بازم چیزی بهش نگفتم

banooye bahar یکشنبه 23 آبان 1395 ساعت 08:15 http://khaterateman95.blogsky.com

چه دروغی گفته؟:|
یعنی فقط رقصاشو کپی کرده؟

آره ....به نظرم رقص های لیا فلاح رو کپی کرده!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.