تو نیکی می کن و در دجله انداز ....

به مناسبت هفته ی کتاب برید کتاب بخرید و کتاب بخونید ...

کتاب نمیخونید هم مهم نیست برای ترویج کتابخوانی بخرید برای یکی دیگه که کتاب میخونه...

خواستید بگید آدرسم رو بفرستم ، چه کار کنم دیگه !!! از اول زحمتتون رو دوش من بود ... به تنهایی سرانه ی مطالعه ی این مملکت رو یکی دو دقیقه جا به جا کردم ! 


نظرات 8 + ارسال نظر
HUMAN شنبه 29 آبان 1395 ساعت 20:33

همانا ثواب خریدن کتاب برای دیگران با خواندن کتاب برابر است ... خواهر ...

قال صبا بانو : هماناااااا

اپیزود شنبه 29 آبان 1395 ساعت 15:24 http://www.episode2550.blogfa.com

بی زحمت کتاب دزیره رو من میخام : )

دیگه چی میخای عزیزم !
تعارف نکنی راحتتتتت باش

banooye bahar شنبه 29 آبان 1395 ساعت 15:09 http://khaterateman95.blogsky.com

صبا تو بخر بفرست برا ما:))))

بهااااارررر

Elham شنبه 29 آبان 1395 ساعت 00:41 http://elhamabar20476.blogsky.com/

چرا من الان چند ماهه نتونستم یه کتاب رو گامل تموم کنم؟ واقعا میبینمت خجالت میکشم

بخیال احتمالا هزار تا کار مفید دیگه کردی که حتی یه ذره شم من انجام ندادم

ladan جمعه 28 آبان 1395 ساعت 23:50

dir motevajeh shodam nashod beram:/
man ketabae ravanshenasi dust daram mesle dolate eshgh o 4 asare florans

in ketaba ro gashtam nadashtan mage namayeshgah bezaran azina biaran

جالبه حداقل این کتاب فلورانس که خیلی چاپ میشه چطوری نداشتن!

HUMAN جمعه 28 آبان 1395 ساعت 17:53

همانا را خوب اومدی ....

همانا؟؟؟
کدوم همانا برادر؟؟

ladan پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 19:28

akhhhhhhhhhhhhhh jooooooooooon key hafte ketab shoru mishe?tarikh daghigh plz
khoda kone namayeshgah ketab bezaran man mikham koli ketab bekharam

24 روز کتاب و کتاب خوانی بود
تا فردا جمعه هفته ی کتاب محسوب میشد
کتاب فروشی های شهر ما تخفیف ۲۰ درصدی دارن مطمینا شهر شما هم کتابفروشی هاش تخفیف دارن فکر کنم سراسری باشه
برو کتاب بخر افرین افرین
چند تا کتاب خوب هم به من معرفی کن!

خان دایی پنج‌شنبه 27 آبان 1395 ساعت 18:23 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

والا دایی ما تو وبلاگت همه تلاشمون اینه تو بیشتر زندگی کنی

کمتر تو کتاب بخونی..

چون ما خجالت می کشیم تورو می بینیم

سالهاست نخوندیم

اشکال نداره همانا ثواب خریدن کتاب برای دیگران با خواندن کتاب برابر است
همانااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.