گریه مون هیچ ، خندمون هیچ ....داشته و نداشته مون هیچ... تنها آغوش تو مونده... غیر از اون هیچ

این سریال "هشت و نیم دقیقه" رو میبینید چون مامانم و خواهرم نگاه میکنن منم یه تیکه هایی شو دیدم اون قسمتشو دیدین که عقد فرزین و یلدا بود؟ ...فرزین برای انتقام از خواهر یلدا سر عقد گفت نه که  ضایعشون  کنه!

خوانواده ی دختره با اینکه اولش اصلا با ازدواجشون موافق نبودن ولی بعدش دیگه پذیرفتن وقتی این اتفاق افتاد خانواده ی دختره انقدر هواشو داشتن ،  حالا اگه خونواده ی من ‌بودن حمایت روحی و عاطفی نمیکردن که هیچ ، مدام میگفتن ببین چه آدم مزخرفی هستی که طرف رو از سر عقد فراری دادی...

بعدشم مدام ازم میپرسیدن چه کار کردی طرف فرار کرد ؟چه کار کردی ؟

بی خیال خدا رو شکر کنیم بهتره!

پ.ن : عنوان قسمتی از آهنگ " خالی" ابی هست.

نظرات 4 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 12:39 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

مشکل همه ازدواج ها اینه حمایت ها فقط قبلش هست تو لحظات حساس هیچ حمایتی نیست دایی.
بیشتر دخالته..رو اعصاب

نه من منظورم حمایت خونواده از اشتباه دخترشون بود

Elham دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 15:09 http://elhamabar20476.blogsky.com/

البته صبع جونم در نظر داشته باش که این فیلم بوده
امیدوار اشتباهی نداشته باشی، من اما اشتباه کردم و خلاف میل خانوادم عمل کردم اما واقعا حمایت کردن ازم خیلی زیاد مطمینم همه خانوادها همین جور هستن ولی از ته دلم ارزو میکنم هرگز اشتباه نکنی

همه اینطور نیستن
ولی خوشحالم که بعضی خونواده ها خیلی مهربونن
مرسی الهام جون

آبگینه دوشنبه 1 آذر 1395 ساعت 14:32

شاید اگه انتخابه منم اشتباه بود بیشتر سرزنش میشنیدم و بعضی وقتا دلداری. صباجون فک کنم این واسه فیلماس وگرنه واقعیت اینکه سرزنش در صورت اشتباه هس

آبگینه من فکر میکنم از این خونواده ها هستن که پای اشتباه بچه شون وایمیستن
و خوشحالم که هستن
بعضی ها خیلی حامی و حمایتگرن

ladan یکشنبه 30 آبان 1395 ساعت 23:06

man faghat ye ghesmat didam
oun jae ke donbale khone migashtan: /

bazi khanevadeha meste zanjire foooooooooooooooooladian hich chiz nemitoune jodashun kone

نه میدونی بیشتر منظورم اون خونواده هاییه که پای اشتباهات بچه هاشون وایمیستن
ولی بعضی ها میرن روبروی بچه شون وایمیستن و تنهاش میدارن مثل غریبه ها ، حتی یه وقتایی خودشون باری روی دوشت میشن ...البته به این معنی نیست که دوستت ندارن ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.