ای کاش پیش خواهرم بودم تا باز مرهم رو پرم میذاشت ....

یکی از چیزهایی که باید بابتش از خدا تشکر کنم اینه که مخلوقی  آفریده به اسم محسن چاووشی...

که اگه صداش نبود من نمی فهمیدم موسیقی یعنی چی!!

صداش شبیه سنتوره!! اصیل ، مردونه و گرم ...

اصلا صداش باید ثبت ملی بشه ....

شده یه وقتایی که همه چیز برام پوچ و بی معنی بوده و در ناامیدی مطلق بودم صدای محسن چاووشی رو شنیدم و به خودم گفتم بی خیال صبا زندگی هنوز خوشگلیاشو داره ....

توضیح: عنوان قسمتی از آهنگ" دلخون "محسن جان چاووشی ست


نظرات 4 + ارسال نظر
Ehsan سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 22:15 http://secret65.blogsky.com

سلام و درود
وب خوبی داری
چاووشی خوب میخونه اما آهنگاش بیشتر از یه بار حال نمیده گوش بدی
برامن که اینجوره
ولی مهدی جهانیو صدبار گوش میدم سیر نمیشم

به وب منم سربزن منتظرم

سلام ، ممنون ...
چاووشی عشق منه ! این چه طرز صحبت کردن درباره ی عشقه منه
با این نظرت میخای به وبت هم سر بزنم؟؟؟
برو برادر من برو از چاووشی عذر خواهی کن

Elham سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:13 http://elhamabar20476.blogsky.com/

نظر شما هم محترمه اما خیلی وقته دیگه خوب گوش نمیدمش

عه عه ازت انتظار نداشتم
الهااااااام این چه حرفیه درباره ی محسن جان من میزنی
اخه ادم به عشق دوست وبلاگیش بی توجهی میکنه
از این به بعد به صدا ی محسن جان من باید گوش بدی بایدددد

خان دایی سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 16:13 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

من که اهنگ گوش کردنم مشخص نیست دایی

یه روز میشم طرفدار مازیار فلاحی یه روز چاووشی یه روزم محمد علیزاده

یه روزم فقط خواننده همشهری

مازیار فلاحی
احتمالا بستگی به شکست عشقی خوردن یا نخوردنت داره دایی
راستی چرا تو وبلاگت نمینویسی؟
نکنه کانال تلگرام زدی؟

آبگینه سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 14:59

منم صدای چاووشی رو دوس دارم ولی تو صداش غم داره

خوب همین غمه قشنگه خاصه
همین غمه باید ثبت ملی بشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.