بنی آدم اعضای یکدیگرن ، ولی خوشگلا اعضاترن

داستان از این قراره که همه دوست دارن به دخترهای خوشگل کمک کنن فقط کافیه یه دختر خوشگل و داف یه ذره غمگین باشه و دو تا قطره اشک بریزه ! همه خودشون رو به آب و آتیش میزنن که کمکش کنن،دلشون هم براش میسوزه !آخی طفلکی ! زیبایی آدم هارو رقیق القلب میکنه ( رقیق هااااا رقیق )حالا من بشینم اونجا های های گریه کنم گیس هامو بکشم صورتمو چنگ بزنم هیشکی نمیاد بپرسه آخه چته دختر ؟ غمت چیه؟ 

میدونید چرا؟؟ خوب معلومه چون این خوشگلان که باید برقصن خوشگلان که باید شاد باشن، زشتا باید برن بمیرن...

پ.ن: حالا من شکسته نفسی کردم خودمو مثال زدم  شما یه وقت فکر نکنید من خیلی زشتم ...مدارکش موجوده میتونم ثابت کنم ...


نظرات 5 + ارسال نظر
من‌ها سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 01:30

ثابت کن ^__^

شما ها باید به من اعتماد داشته باشین
ندیده باید بگید ok

خان دایی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 12:34 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

هستن دایی ها که براشون زشت و زیبا فرق نداره


به هیچکدوم حوصله ندارن کمک کنن

بی مزه

آبگینه چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 09:41

اولا؛ که همه دخترا خوشکلن و دختره زشت نداریم
دوما؛ کلا وقتی یه قطره اشک از چشم دخترا میاد همه رقیق القلب میشن و دوس دارن کمک کنن تا جایی تو دله دختره باز کنن
سوما؛ مدارکت رو کن ببینیم

نه بابا به دختر های زشت کسی کمک نمیکنه!
آبگینه ازت انتظار نداشتم از من مدرک میخای تو منو باور نداری؟؟؟

Elham چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 02:47 http://elhamabar20476.blogsky.com///

اعتماد به نفسم خیلی شرط من انقده دختر زشت دیدم که بقیه برای خوشحال کردنشون تلاش کردن! یه سری پارامترهای دیگه هم بی تاثیر نیست برای توجه به شادی غمگینی دخترا که من از گفتنشون معذورم

آره واقعا اعتماد به نفس و خود خوشگل پنداری!
الهام ما با هم این حرفا رو نداریم بگو بدونم خواهش
بگو من تاییدش نمیکنم !

سعیده علیزاده سه‌شنبه 2 آذر 1395 ساعت 23:43 http://no-aros.blogfa.com/

الان پاشم برقصم یعنی؟
اعتماد به سقفو داری؟

اختیار دارین خداییش قبول دارم شما باید پاشی برقصی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.