دلبرکان غمگین من!

متاسفانه تو جامعه ی ایرانی مسلمان ما( یا جامعه ی مسلمان ایرانی ما ) ، هر چقدر غمگین تر و کم حرف تر و افسرده تر باشی ، نجیب تر محسوب میشی .

لااقل تو شهرستان کوچیک ما و تو اون سطح اجتماعی متوسطی ( متوسط رو به پایینی) که من توش کار و زندگی میکنم اینطوریه! 

پس لطفا حرفمو با شرایط شهرهای بزرگی مثل  تهران مقایسه نکنید! نیاید بگید نه اینطوری نیست و این حرفا! 

اصلا شده من یه حرفی بزنم یه فتوایی بدم شما مخالفت نکنید !


پ.ن : عنوان اسم یه کتاب از گابریل گارسیا مارکزه! 

پ.ن ۲: چند تا از بچه ها یه چیزی در مورداین  کتاب مارکز گفتن ؛ شاید نباید اسم این کتاب رو برای عنوان انتخاب میکردم، فقط به نظرم ترکیب این دو تا کلمه قشنگ بود همین!

حقیقتش  من این کتاب رو نخوندم یکی از دلایلش اینه که من اصلا از کتابهای مارکز خوشم نمیاد مارکز نویسنده ی بزرگیه ولی خوب هر کسی یه سلیقه ای داره !


نظرات 8 + ارسال نظر
سعیده علیزاده شنبه 20 آذر 1395 ساعت 18:46 http://no-aros.blogfa.com/

وای خدایا نکنه تو منی؟
منم متاسفانه توی یه شهر کوچیک و با مردم بی نهایت بی فرهنگ زندگی کردم. ولی خدا رو شکر بعد از ازدواج تو ی یه شهر نسبتا بزرگ زندگی میکنم و عالیه به نظرم.

چه خوب !البته من شهرهای بزرگ دیگه ای به غیر تهران رو خیلی تجربه نکردم ولی واقعا فرهنگ تهرانی ها خیلی متفاوته

ladan شنبه 13 آذر 1395 ساعت 17:56

pas ba in osaf man ye dokhtare jelf o looooooooooooos o ... mibasham

لادن زشته سرتو بنداز پایین!

بهنام شنبه 13 آذر 1395 ساعت 17:26 http://harfehesabi.blogsky.com/

اصن این مارکز با پارتی بازی نویسنده شده مرتیکه!
حیف پولی که بابت کتاباش دادم و هر جفتشون رو تا صفحه ی 100 بیشتر نتونستم تحمل کنم!

در ضمن شما هرچی میخوای باش فقط اون کفش هات رو نکوب زمین تو رو خدا

چشم هر چی تو بگی! نمیکوبم اعصاب نداری که

آبگینه جمعه 12 آذر 1395 ساعت 15:28 http://abginehman.blogfa.com

همه جا همینطوره
ولی جدیدا اکثرن دخترای شاد رو میپسندن

خوب دخترهای دهه هفتاد ومخصوصا هشتاد خیلی اوضاعشون بهتره
چون مثل ما شستشوی مغزی داده نشدن

HUMAN پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 20:35

چه میشه کرد ...مادر ایران سالهاست که رخت عزا بر تن کرده ....

من بیشتر منظورم فرهنگ مردم بود

خان دایی پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 17:25

خدا رو شکر میتونی کار کنی دایی

آره خدا رو شکر واقعا

Elham پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 01:14 http://elhamabar20476.blogsky.com/

میگم کتابه دلبرکان خیلی خوب بود هر چند که من کلا سبک مارکز رو دوست نداشتم ولی این رو دوست داشتم
اصلا ایت ا... صبا فتوا بده مگه میشه ردش کرد! الان یه جوری بخندم که تمام دندونام پیدا باشه خیلی جلف هستم و اوضاعم خرابه حاج خانم!

بله معلومه هستی دختر باید افسرده باشه روزی یه مشت قرص افسردگی بخوره و پایه ی گریه و زاری باشه

ژیگول پنج‌شنبه 11 آذر 1395 ساعت 00:11 http://yevariharvari3.blogfa.com

اول
کتابشو خوندم اولم اسمش یه چیز دیگه بوده عوضش کردن
به نظر من همه جای ایران همینه از شهر های بزرگ تا شهر های کوچیک هرچی بتونن بیشتر حقتو بخورن آدم نجیب تر صدا میزنن

من نخوندمش چون اصلا از کتابهای مارکز خوشم نیومد
آره اسمش یه چیز دیگه ست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.